Gå til innhold

Dere som har vært eller er gravig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt tykk lotion utflod som tidlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det,sist..vet ikke om det er tilfelle at jeg er gravid nå,men har ikke hatt et opphold uten utflod denne syklusen..

Skrevet

jeg har nå hvit/blank utflod. men ingen mens.

Skrevet

Kan ikke huske helt fra sist, men vet at det er vanlig å ha mye tykk utflod under hele svangerskapet, så ja, det kan kanskje være et tegn :o)

Skrevet

Jeg har hatt det lenge nå.. Og jeg er gravid...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ da er det håp da.... Flere?

Skrevet

Slenger meg på her og krysser fingre for at det er et symptom... ikm 9 april...

Skrevet

Hei, jeg hadde det da jeg var gravid for noen år siden, men jeg har også det før hver mens... :S

Synes det er så vanskelig og lett å bli lurt av denne symptomjakta! Har flere ganger fått falske forhåpninger når jeg tolker kroppens mange merkelige "luretegn"....hehe...men så vil man jo så gjerne tro på det:)

Lykke til du:)

Skrevet

Jepp det er det... jeg fant ut at jeg er gravid i går og jeg har tykk lotionaktig utflod... og det er myyye!!!! ;)

Skrevet

jeg har ikke noe spes med utflod. når jeg tørker meg etter toalettbesøk kan jeg såvidt skimte litt lotion.utflod på papiret, men det er minimalt..

er alt håp ute denne mnd da?? har alle mye utflod tidlig i svangerskap??

Skrevet

har selv tykk utflod. håper det er ett tegn jeg nå. lege time om 1 time. håper jeg får litt svar nå...

Skrevet

ååå lykke til hos legen:-)

Skrevet

er det slik at alle gravide har denne utfloden?? jeg har ikke... har IKM til helga.. vil så gjerne det skal klaffe denne mnd..

Skrevet

Nei det er det nok ikke. Jeg bare lurte på om det kunne være et tegn. Og alle har jo ikke de samme tegnene. Noen har jo faktisk ingen symptomer, men tester likevel positivt, og er gravid:-) Lykke til!!!!!!

Skrevet

vet flere som sier at de ikke hadde økt utflod,så ikke mist håpet bare fordi du ikke har det.

selv hadde jeg det sist jeg var gravid.ikm om 3 dager,og ingen tegn til mer utflod nå,så det spørs vel.men trenger kanskje ikke være likt som sist gang?

Skrevet

ok, da gir jeg ikke opp håpet riktig enda..

ingen svangerskap er like, er de det da?

jeg har to barn fra før, og de var stikk motsatt fra hverandre..

Skrevet

jeg har også rar tykk utflod, skulle hatt mensen for 2 dager siden men det kom ingen tr bare masse rare murringer. det føles som noen "vrir" eller stikker en kniv i livmora!

noen som vet noe om dette?

Skrevet

jeg hadde det. tykk, hvit, klumpete utflod! ;)

Skrevet

Etter at jeg ble gravid så har jeg hatt masse av en sånn rar tyktflytende kritthvit utflod. Så for min del er det ihvertfall et symptom da jeg tidligere har hatt veldig lite utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...