meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Resultat: mer enn 150% babysyk! Noen andre som meg?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Nei, lei,lei,lei, Men jeg er jo gravid da, så jeg bare venter på lille baby:) hehe:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Resultat her: Gla jeg er ferdig. Har 2 barn og ja, synes det høres koselig ut. Men ikke f om jeg fjennomgår et til keisersnitt (har 2 katastrofesnitt bak meg). Så jeg priser meg lykkelig med at jeg har 2 herlige barn.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 ja, da merker jeg at ønsket om 3 barn blir større Har en baby på 7 uker, så kan ikke si at jeg blir babysyk, men vil gjerne ha et barn til ja - om noen år
FerdigFødaForAlltid Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 ...gjør meg utrolig sikker på at jeg har lagt opp min karriere som gravid! Jeg synes svangerskapet med veslefrøkna var ulidelig langt, og er kjempeglad for at jeg er ferdig! Men nå har jeg fått årna meg tre unger da, så da er det vel lov å si seg ferdig! (og vesla er bare 8 uker)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg har jo bare en ikke lenger så liten tass da. Og jeg vil ha en til nå.. eller hvertfall bli gravid snart. To barn er ok synes jeg. Og etterpå skal jeg spørre legen om å få operert ut litt slimhinner så jeg ikke blør non-stop slik som nå. Om man allikevel er ferdig er jo det helt greit:) Men jeg har ikke økonomi til å prøve enda. Må vente minst til juni for at det skal gå så lenge det er studere jeg skal...
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 eg er babysyk igjen!!! hehe.. selv om mi er 6,5mnd så har eg kjempe lyst på en baby til!! Åhhh. men sambo er ikek helt med på tanken. hehe. så må vente :/
mamamaren Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Jepp. Enormt. Men tror jeg ville vært det uansett om de/vi skriver masse om det her. lillegutt er 9 mnd, og jeg er steinklar!!! ( i hvertfall følelsesmessig...)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 hehe, godt å se det er flere....savner magen noe så sinnsykt....=) gleder meg MASSE til neste gang, men må vente litt, snuppa er ikke mer en 4,5 mnd enda:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Jeg er lei av å være gravid, vil ha ut babyen snart.
PAVEEL Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 jeg vet ikke helt om jeg blir babysyk.... er preg, ikke akkurat planlagt. og jeg var også hellig overbevist om at to barn er perfekt..... jommen sa jeg smør....
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 He he, jeg er nå misunnelig på deg også da:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 godt over 150% her.. har til og med begynnt å "lage" nr 2.. venter på at en spire skal klore seg fast..eller kanskje allerede har gjort det.. *håpe*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Nr. 2 er allerede i ovnen, skal ikke ha flere etter dette (tror jeg) : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå