berta Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Til førstemann hadde vi maxi cosi uten base. Følte at denne kanskje ikke var så sikker i bilen, i tilfelle et uhell skulle skje. Vurderer så å kjøpe en bilstol med base i bilen.. Hva er deres erfaringer med og uten base ?? Er jo ganske dyrt å kjøpe ny med base, men sikkerhet kan jo ikke måles i penger... Kan man eventuelt kjøpe bare en base til det maxi cosi setet vi har ?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har kjøpt Graco sitt sete, der følger basen med. Vet det kar kommet bra ut i tester og gleder meg til å ta det i bruk. Det er ikke så kjempedyrt heller. Og så kan man jo kjøpe en Gracotrille å feste setet på når man er en kjapp tur innom butikken eller lignende.
berta Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Ja, det er en fordel å kunne "koble" bilsete på en vogn. Jeg har en quinny vogn, og der er det visst mulig å sette på maxi cosi bilsete. Det hadde jeg tenkt å bruke litt :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Tror du kan kjøpe basen løst
mamman til juliprinsesse Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi har akkurat kjøpt maxi cosi cabriofix og da kjøpt vi base i tillegg så til det setet må man kjøpe basen vedsiden av. så om du har et sånt sete kan du jo bare sjekke med butikk at basen som selges nå går på det setet du har hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå