Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har 20 dager igjen til KS og har vært generelt sjaber i formen de siste månedene. Plutselig nå, de to siste dagene har formen vært radikalt forbedret, både fysisk og mentalt. Og så kom jeg på i dag, mens jeg stod å tørket håret, at jeg har hørt at det ikke er uvanlig at kvinner føler seg plutselig mye piggere når fødselen er veldig nært forestående, type dager. At kroppen skjerper seg for å være klar til fødselen. Noen andre som har hørt om dette?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har hørt det jeg å, men vet ikke om det stemmer.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Har hørt det samme men stemte ikke på meg :-P Jeg var helt elendig form i tia før fødselen men det kan noe med bekkeløsning og svangerskapsforgitning og gjøre så kan jo være det stemmer da, at kroppen på en måte veit at det snart er over og derfor kvikner til litt for og ha krefter til fødselen?
Deidei Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har det sånn... Jeg har vært i elendig form i hele svangerskapet.. Tidlig sykemeldt, vondt i bekken og gå vansker, ustabilt blodtrykk og har vært helt nede i kjelleren i mange mnd... Men nå, jammen har jeg energi til å gjøre ting jeg bare kunne drømme om tidligere.. Jeg rydder i skap, vasker vinduer, tørker støv, støvsuger og vasker golv.. uten problemer... Hvis jeg har planlagt en litt "rolig" dag så blir jeg rastløs... Sambo er nesten redd meg nå..hehe.. Jeg er nå i uke 37... og har 28 dager til termin.... Jeg bare håper det holder seg fram til fødsel nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå