Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Pumpa mi sugde så dårlig nå. Jeg har skiftet slange og munnstykke og har sjekket at alt sitter fast der det skal. Men den suger likevel veldig svakt, nesten så den bare vibrerer! Flere som har opplevd dette og vet hva som kan være problemet? *renner over av melk snart*
Dunder Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ja! Har vært og byttet motoren (den gule runde greia) to ganger nå. Jeg bruker nemlig pumpen hver dag, flere ganger om dagen for jeg får ikke til å amme. Sist sa de på apoteket at de får fryktelig mye reklamasjoner på Medela Swing for tiden og at de har en konflikt med leverandør som sier det er fordi folk bruker den feil (?). Så de tapte masse penger fordi leverandøren ikke ville gi tilbake pengene (hvorfor i all verden de involverte meg i det kan man jo lure på - er jo ikke mitt problem). Gå å bytt den! og ikke hør på teite forklaringer om at du har brukt den feil. hvis du har fulgt bruksanvisningen er det de som har solgt deg den som får ta støyten.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Dette skjedde ofte med meg også, men det var enten fordi de "rørene" fra pumpa og maskinen ikke satt godt nok inni, eller at det faktisk noen ganger hadde kommet melk inni rørene som ødela vakuum effekten!
Dunder Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 mener du at det hadde kommet melk inn i selv motoren? Hva gjode du forresten da?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg har kjøpt pumpa brukt så jeg vet ikke hvor den er kjøpt og har ingen kvittering. Kan jo henvende meg direkte til Medela, da. Det KAN være at det har kommet melk inni pumpa for noen ganger så klarer ikke melka dryppe fort nok ned i beholderen og da kan det komme melk i slangen. Jeg har prøvd å forhindre dette ved å ta ut slangen i blant mens jeg pumper slik at melka renner ned. Jeg har også blåst ut melk fra slangen. Alle delene sitter godt nok fast så er ikke det som er feilen. -HI
Dunder Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Bruker du den ofte? Min teori er nemlig at de ikke gidder lage veldig god kvalitet for det er så få som bruker pumpen flere ganger daglig likevel. Så pumpen har rett og slett begrenset levetid, akkurat som mobiltelefoner. Ale kjøper ny hvert år så det er ikke vits å lage god kvalitet.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vell det kom liksom melk inn i det gjennomsiktige røret som da gikk inn i maskinen når den sto på, så bare byttet til nytt rør å da var den fin igjen!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Investerte over 2000 kroner i medela symphony m/ryggsekk. Den virket ca 5-6 måneder, så røk en mebran. Må nå leie den største medela pumpen.
DoubleTrouble Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg hadde en slik pumpe da jeg pumpet meg og min og ble ødelagt. Det viste seg at det var en skrue inni pumpa som var løs. Min samboer fiksa den. Nå funker den som ny.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Etter forbrukerkjøpsloven så regner jeg det er minimum 2 års reklamasjon på dette produktet. Elektriske produkter skal stort sett fungere 5 år og noen produkter minimum 2 år. Jeg kommer til å prøve å reklamere på min. HI
Smiiil :o) Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 På Medela pump in style (i ryggsekk) er det 2 års garanti vet jeg. Den har jeg nå. Ble også plaget med Medela swing. Pratet da direkte med medela. De gav meg følgende råd: - skift hele framstykket (eventuelt også slangen) - gjennomfør prosedyren som står i bruksanvisningen angående rengjøring (dersom det er kommet melk i pumpen) - dersom du bruker batteri, bytt til strøm (dette sa hun ofte løste problemet) Men du har kanskje alt gjort dette? Er et styr med disse pumpene da. Men men
Dunder Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg har mistet bruksanvisningen.. Hva står det at man skal gjøre? og hva mente du med framstykket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå