Baggi Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 den var negativ. fatter ingenting jeg, er en dag over ikm men fortsatt ingen tegn. ingen mensmurringer eller noe. det bare stikker svakt innimellom. puppene er ømme, hovne og veldig tunge. er kvalm hver dag og vondt i hodet. men men får stole på testen og vente på mensen.
Baggi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2008 noen som vet om selv om jeg har testet til normal tid før, kan det være at det kan ta tid før det blir positivt denne gangen?
Baggi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 testet heller ikke med morgenurin, og testet med cb. men skal det ha noe å si med morgenurin når en er 1 dag over ikm?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei! Det kan jo hende at kroppen din produserer for lite/seinere HCG enn andre.. Eller at det ikke vil slå ut at du er gravid på testen! Jeg ville ha reist til legen for en blodprøve om TR ikke kom iløpete av uken! Klem
Baggi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 ja tar meg en tur tl legen om den ikke dukker opp, for dette er ikke vanlig hos meg:)
kei80 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 gjør det!kan hende du som sagt produserer sein hcg...jeg er en av de,men er så optimist og drar får å ta urinprøve idag.Ikke det at jeg har troen på at den er posetiv,men er lov å håp:) Har hodepinne(lett) og tunge/svulma pupper..
Baggi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 men hvis en produserer hcg sent eller fort. kan dette variere, eller er det bare slik kroppen er laget? eneten er den laget for å produsere raskt eller sent liksom? hihi jeg og mine spm:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå