birma og tredjemann Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg vurderer å ta ut hormonspiralen min om ikke så lenge, Da jeg satte den inn gjorde det veldig vondt, noe gynekologen forklarte med at jeg hadde bakovervendt livmorhals eller noe sånt. Er det noen andre som har opplevd det? Det jeg lurer på er om det da er like ubehagelig å ta den ut som å sette den inn? Noen som vet hvor lang ventetid det er for å fjerne spiral? Og hvor lang tid tok det for dere å bli gravide igjen etter at dere fjernet spiralen?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har også bakovervendt livmor og fikk beskjed om at det kunne gjøre litt ektra vondt å sette den inn. Jeg var heldig og det gjorde ikke vondt, det gjorde heller ikke vondt å ta den ut. Ventetid på å få tatt den ut avhenger jo av når du kan få legetime. Jeg fikk time 1 uke etter jeg ringte legen. Hvor lang tid det tar å bli gravid vet jeg ikke. Jeg har gått 6 mnd uten spiralen og prøver IKKE å bli gravid. Jeg var kanskje ikke rette personen til å svare, men du fikk vite min erfaring og jeg dytter innlegget lenger opp ;-)
birma og tredjemann Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Vet du om det er vanskeligere å bli gravid når man har bakovervendt livmor?
La Perla Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har hørt at det kan være litt vanskeligere, men det gjelder ihvertfall ikke for meg som alltid har blitt utrolig lett gravid selv med bakoverbøyd livmor. Tør ikke tenke på hvor mange barn jeg hadde hatt hvis livmoren moin hadde vært rett... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå