En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Kan jeg ringe den enkelte bhg og spørre? Eller er det veldig masete kanskje? Er så utålmodig, og alle andre har jo fått svar...kommer svaret i posten eller på barnehageweb siden? (bor i skien)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2008 ingen som vet?
Pinklady og Amalie Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Heia. I ålesund får vi svar i midten av april i hvertfall. Da kommer det svar fra kommunen.
~\/ero~ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 vi har fått svar i posten.. tror det er det som er vanlig. Du skal jo få svar uansett, så hvis du ikke har fått det nå, og andre i nærmiljøet ditt har fått, så tror jeg hadde ringt og hørt. Vi fikk svar i går, bor i gjøvik
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Spurte i barnehagen i dag da jeg leverte eldstemann jeg, og fikk beskjed om at det sendes ut den 14.april. Jeg protesterte for det står på nettsiden til kommunen at svarene skal sendes ut innen 1.april, men det var visst i fjor det, nye datoer i år og ingen har husker å forandre på det på nettsiden...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 ok..så det blir kanskje litt dumt å ringe den enkelte bhg for å spørre da? tenkte kanskje de hadde oversikten i barnehagen...
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Du kan jo bare ringe og spørre når svarene blir sendt ut, så slipper du å gå og vente sånn. Nå vet jeg at svarene sendes ut den 14. og kan slappe av til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå