Gå til innhold

Ikke fått svar ang. bhgplass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ringe den enkelte bhg og spørre? Eller er det veldig masete kanskje?:P Er så utålmodig, og alle andre har jo fått svar...kommer svaret i posten eller på barnehageweb siden? (bor i skien)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

Heia. I ålesund får vi svar i midten av april i hvertfall. Da kommer det svar fra kommunen.

Skrevet

vi har fått svar i posten.. tror det er det som er vanlig.

Du skal jo få svar uansett, så hvis du ikke har fått det nå, og andre i nærmiljøet ditt har fått, så tror jeg hadde ringt og hørt.

Vi fikk svar i går, bor i gjøvik

Skrevet

Spurte i barnehagen i dag da jeg leverte eldstemann jeg, og fikk beskjed om at det sendes ut den 14.april. Jeg protesterte for det står på nettsiden til kommunen at svarene skal sendes ut innen 1.april, men det var visst i fjor det, nye datoer i år og ingen har husker å forandre på det på nettsiden...

Skrevet

ok..så det blir kanskje litt dumt å ringe den enkelte bhg for å spørre da? tenkte kanskje de hadde oversikten i barnehagen...

Skrevet

Du kan jo bare ringe og spørre når svarene blir sendt ut, så slipper du å gå og vente sånn. Nå vet jeg at svarene sendes ut den 14. og kan slappe av til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...