Nit@™ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har problemer med å få tisse. Litt flaut dette, men jeg finner ikke noe om det, så jeg spør her! Det startet i går morges. Kjenner jeg må masse på do (som man som regel må om morgenen) men satt der da og etter ca 20 sekunder fikk jeg tissa, litt. Kjente jeg måtte mer... fikk tissa litt til.... venta, tissa, venta. Det er kort sagt slik det er. Kjenner ikke noe smerter, bortsett fra litt svie en gang, men ikke så mye som ved UVI. Litt vondt i ryggen i perioder, men dette forsvinner og kommer tilbake litt og forsvinner igjen... Hva kan nå dette være da? Noen som har vært ute for noe slikt. I dag var det enda værre, tok enda lenger tid, måtte liksom ta i litt før jeg endelig, etter en laaang stund fikk ut en skvett. Føler at jeg fortsatt burde fått ut mer når det er "tomt". Får i alle fall ikke ut mer.... *enda mer flau*
Gjest irismor Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Karr deg til doktoren. Høres ut som en nyrebekkenbetennelse. God bedring. Klem
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 eller evt UVI.. kom deg til legen jente!!
Nit@™ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Kommer meg ikke til legen i dag, for jeg har minsten hjemme, og å ha med han på et legekontor er ikke lett. Da ser det ut som et katastrofeområdet når vi går ut igjen. Hvorfor må de sette venefloner, vatt og vattpinner i barnehøyde? Men er ikke nyrebekkenbetennese veldig vondt da? Har bare denne ryggvondten som kommer og går (kan jo være muskelværk?) UVI, da pleier det vel å svi når man tisser? Og måtte fly på do hele tiden? Har bare kjent bittelitt svie en gang i går.... Får ta det på fredag da.. har ikke mulighet før. I morgen skal jeg til Asker.... Ja, jeg er en opptatt dame ;o) Tenkte kanskje det var noe som gikk over slik av seg selv... Lov å håpe da;o)
Sivalur Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 UVI må ikke svi men det gjør jo ofte det. Du kan uansett kjøpe deg tranebærjuice (eller om de ikke har det så i det minste appelsinjuice) og tylle i deg juice og vann, så kanskje du unnslipper. God bedring!
Nit@™ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Takk, da prøver jeg det. Har lovet pappa å reise til Asker i morgen men hunden hans, torsdag er begge gutta hjemme, så må i alle fall holde ut til fredag ;o) Siden det ikke er vondt går det jo greit, det er bare det at dobesøk tar litt lenger tid ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå