Gå til innhold

Hmmm, tror dere på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei vennine som påatår at jenta henne kunne krype når hun var 4 mnd og gikk når hun var 7,5 mnd....

Synes det høres vell tidlig ut , men hva tror dere.

Jeg sier selvølgelig ikke noe på det til henne:o)

Hun bodde ikke her i landet når jenta hennes var baby, så jeg så det ikke selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neiii! tror ikke barn er utvikla nok til krabbing/gåing da!

Skrevet

4mnd syns eg var litt tidlig til å krype. å gå når en er 7,5mnd kan eg tro på. niesa mi stod når hun var 7,5mnd og gikk når hun var 8mnd.

Skrevet

Spørs jo hva hun vektlegger i kryping og gåing da.. Vesla her kom seg jo fint fra a til b når hun var rett over 4 mnd (hun ålte seg bortover), og hun reiste seg opp og gikk rundt ting før hun var 8 mnd, men gikk ikke alene før hun var 11 mnd.

Skrevet

Nei. Det er mange som skryter på seg ting. Aner ikke hvorfor, men de føler vel seg ikke så bra ellers, så når barna "presterer" tidlig øker det selvbildet dems. Bare en teori:) Her inne er det mye av det i hvert fall. Babyer som er renslige og har begynt å si ord fra de er 4-5 mnd. Unger som ruller rundt fra rygg til mage når de er 1,5 mnd bevisst. Det komiske er at de gjerne tror det selv, ingen andre som tror dem da.

Skrevet

Tja...hvis hun sier det, er det vel sant?

Skrevet

syns det var veldig tidlig..

Skrevet

Min bror ålte seg bortover gulvet når han var 4 mnd...

Skrevet

Det er veldig tidlig, og ikke vanlig, men det går an.

For en tid tilbake var det bilde av en liten tass på 8 mnd som gikk på ski!

Mormoren min gikk forøvrig også da hun var 8 mnd.

Skrevet

tja, mulig. Selv ålte jeg når jeg var 4 mnd og gikk rundt bordet når jeg var litt over 7 mnd. Men om d hun sier er sant i hennes tilfelle er jo vanskelig å si, kommer jo helt ann på hvordan hun er som person også.

Skrevet

Bilde i Aftenposten, skulle det stå...

Skrevet

Joda, det kan være sant!

Jeg har iallefall sett barn krype i en alder av 4 mnd og også at de har gått rundt 8-9 mnd alder.....

Jeg synes mange barn er sen i utviklingen her i Norge i forhold til landet jeg kommer fra (sør Europa)......

Kanskje har det med kosthold å gjøre? Eller fysikken (at de har en annen benbygning (lettere) ....??

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Er mange som skryter om sine barns utvikling. De tror vel at andre blir imponert over det og at det betyr at de har smarte barn, noe som det ikke gjør. At et barn krabber og går tidlig betyr ikke at de er mer smarte enn de som gjør det seint.

Legg merke til at de som skriver at de har barn som er tidlig ute eller som er f.eks barn som er mye større enn andre på samme alder så og si alltid er anonym. Derfor tror jeg at mange her på dib skryter på seg en del...

Velger å være anonym, da jeg er feig og ikke kan stå for mine meninger :-) hihihi

Skrevet

Er det noe å skryte av at ungen er større enn andre på samme alder? Hmmm....ja, ja, jeg blir ikke imponert av det i allefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...