Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva skal jeg ha henne i , blir jo så tungt å gå å bære henne i flere timer. Må sikkert mellomlande for så å vente på at neste fly skal gå og da blir det tungt tror jeg. Hva anbefaler dere jenter? )
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 De fleste flyplasser har vogner til utlån som du kan bruke inne på flyplassen ved venting etc. Bare å forhøre seg i informasjonen.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vet hvertfall at Flesland og Gardermoen har det. Sikkert lurt å ringe og forhøre seg på forhånd
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Har selv brukt og skal bruke igjen bæresele. Veldig praktisk, kun litt tungvint å feste når vi skal av flyet, trangt. Men praktisk på mellomlandinger.
solia Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg har flydd mange ganger med mini (5mnd), og det beste tipset er å ta med en softbag. Har alltid fått lov til å ta med den inn på flyet. Dersom flyet ikke er fullt har jeg fått ha bagen i setet og mini har sovet i bagen hele turen. Ved landing og letting må han sitte på fanget. Ved mellomlanding og venting sover mini i bagen og du bærer han i bagen hele veien. Lettere enn bæresele. Mini skriker og finner seg ikke til rette i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå