Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg er 5 dager over IKM men ingen mens (pleier ha regelmessige sykluser)... Tok en test i dag tidlig men den var negativ...blir gal! Er nok ikke gravid siden testen viser negativ men hvor blir det av mensen da???
Baggi Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 det samme her, pleier å være regelmessig. skulle hatt mensen i går, men ingen tegn til den. men fikk negativ test i dag. ha ikke mensmurringer som jeg pleier å få noen dager før mens, men bare svake stikkninger i magen. og ellers mange symptomer.
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 JAAAAAA! og jeg er dritt lei!! pleier alltid å være presis men nå er jeg 6 dager over... jeg hadde også masse symptomer men har forsvunnet mer eller mindre ettersom dagene går..jeg har bare litt stikninger og murringer innimellom.. jaja...får i allefall at minst en av oss er gravid da:-) hehe
veldigveldigspent Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg har også samme problemet. Vi har bestemt oss for å vente med prøvingen litt- det ble noen vonde opplevelser og jeg ble veldig stresset av prøvingen. Nå bruker vi "hoppe-av"-prevensjonsmetoden. To uker etter forrige mens (omtrenlig) hadde jeg en liten blødning et par dager, og jeg tenkte "jaja, da er TR tilbake igjen allerede da.. skal denne syklusen aldri bli ok?". Så rett før det ble ordentlig blødninger, så tenkte vi at vi kunne ha litt "action" én uke til neste gang...' Vel, nå er jeg på dag 32 i syklusen. Jeg trodde i forrige uke at mensen var på vei, livmortappen lå lavt og jeg hadde litt tendenser. Veldig brystøm, og veldig oppblåst. Jeg pleier å være veldig hormonell før mensen, kvalm, litt svingete humør og spotting et par dager før. Alt dette har blitt borte, og spottingen har ikk engang kommet igang... Graviditetstest igår kveld var negativt. Jeg kan da umulig være gravid, men hvor blir det da av TR??...sukk...Men , kjenner jeg den rett så kommer den når man minst venter det..sukk..
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Er så utrolig slitsomt å gå og vente sånn på noe man håper IKKE skal komme...Får ikke gjort noe fornuftig heller....går bare og spekulerer på om jeg er gravid eller ei he he.
veldigveldigspent Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Hehe- det er såååå frustrerende! Jeg har opplevd så mye skuffelser at jeg er sikker på at den bare er forsinket. Noe herk- skulle gjerne likt å vite hva som har skjedd med syklusen min...
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Krysser fingrer for at vi begge er gravid:-) Kommer ikke mensen i løpet av et par dager og testene er negative drar jeg til legen og tester der... Koster jo endel å teste så ofte også!!!!
veldigveldigspent Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Det koster utrolig mye! Mannen min har gitt meg teste-forbud:-)
Baggi Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 leste på den testen nå, at hvis mensen ikke er kommet på 3 dager og testen igjen da er negativ, da bør en oppøke lege.
vil ha en til=) Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Flere i samme båt her ser jeg!Hadde mest sannsynlig IKM forrige onsdag så er da på dag 34 i dag....negativ test i går ettermiddag men skal teste igjen i morgen tidlig hvis ikke tanta kommer....merkelig med symptomer som kommer og går men er så usigelig trett og begynner å gråte for ingen ting....dessuten var jeg og mannen på utredning for habituell abort på torsdag.Tok innvendig UL og legen sa at jeg hadde tykke slimhinner som da betydde enten kommende mens eller gravid....nå er jeg da uten noe av delene!!!!!klikker....men ringer dem i morra hvis negativ test for fikk beskjed om at hvis man går over 35 dager skal man visst undersøkes
veldigveldigspent Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Hm- hvor har du lest dette _lykke_? Jeg er enten på dag 32 eller 33, og litt interessert i å finne ut mer om dette.. Siste mens begynte spottingen 28. og 29. februar, og jeg var sikker på at den kom. Måneden før dette var det også rundt disse tider, at mensen kom- alltid kommet i slutten av måneden. Jeg har hatt lange sykluser, men aldri lenger enn 32 dager cirka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå