Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Antar at ikke magen "synker sammen" med en gang, men at den fortsatt er stor litt etter fødsel? Hvor lang tid tar det før "gravidmagen" blir borte og man får tilbake litt mindre mage?
Phantom´ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg kom inn i mine vanlige klær etter ca 1 uke, men dette varierer veldig. Første døgnet er magen akkurat som en hevet bolledeig, men det meste trekker seg på plass litt etter litt
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Der er det vel mange variasjoner. Noen blir seg selv med en gang, andre kan ikke bruke vanlige bukser på mange måneder (hvis man i det hele tatt kommer inn i de gamle buksene igjen) Jeg brukte lang tid, følte jeg, enda jeg gikk og gikk og ammet masse.
PlinkiPlonk Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Det kommer alt an på...Ei venninne av meg gikk rett opp av fødesenga og inn i jeansen sin, magen var borte og helt flat!! Det verste jeg har sett:) Men hos meg har jeg hatt "fleskemage" en god stund etterpå. Spesiellt nå sist, da jeg ble gravid 3 mnd etter fødselen i fjor...Hadde ikke fått bort magen, så nå blir den vel aldri borte:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå