Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at TR er på vei her... Rosa på papiret i stad... Har ikke ikm før 7.april!! Jeg hadde litt tro på at det hadde klaffet denne gangen.... Bu-huuu! Da må jeg vel bevege meg over i 13. pp! Møkk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være festeblødning da :-))

Skrevet

Tror du....? Er ikke det for sent? Har så lite greie på det... Men hadde en miniblødning for 4-5 dager siden også, trodde det kunne være feste-blødning...

Skrevet

Jo det kan absolut være festeblødning. De er jo vanligvis å finne fra 7 dager etter el til ca 10 dager etter el. Noen får det senere enn dette også. Så du har gode muligheter! Lykke til:-)

Skrevet

Signerer svaret fra M-79 :-) Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar, M-79 og så glad!! Dere er snille som har troen.... Men det murrer sånn der nede, får se hva som skjer utover dagen, da... Jeg håper, håper!!! Er veldig klar for et lite desember-under!!!

Dere da, har ikke vært her inne så lenge, så har ikke helt oversikt... Veldig kjekt dette, er jo ingen jeg kan diskutere prøving med på samme måte!!

Skrevet

Ja men murringer kan også være et gravid symptom:-)

Jeg håper også på desembergull! Har ikm 10. april, og leter stadig etter tegn:-)

Skrevet

håper at det bare er sånn festeblødning som de sier over her.. :)

heier på deg jeg.. :) *heihaheiha* ;P

Skrevet

Litt murringer kan være et godt tegn ;-) Krysser fingrene for at det blir en skikkelig julegave på dere i desember *S* Jeg er nettopp ferdig med EL, og må bare være tålmodig nå de neste to ukene. He, he...lettere sagt enn gjort :-) Men, vi har i hvert fall gjort våres beste også denne pp. Har vært her inne siden oktober 06, og har kommet ut av tellingen på hvor mange pp det har vært. Men, er bare å stå på :-) Har dere barn fra før?

Skrevet

Så koselig dette er, lurer på hvorfor jeg ikke har meldt meg inn her før.... Vi har en gutt på fem fra før, med han var det klaff på første forsøk. Hadde ikke falt meg inn at det skulle bli noe problem med nummer to, men nå har vi altså holdt på 12.pp. Har du barn fra før da? Noe utredning? Krysser fingrene for deg, at det klafffer denne gangen!!! Jeg må stikke på jobb nå, men snakkes senere!!

Skrevet

Oj, kan en bli hektet på dette? Tok med meg lap-topen på badet mens jeg pusser tennene.....

Skrevet

Hi, hi...laptoppen på badet ja *smiler* Ja bim er et koselig sted å være, og det er nok mange som har fått hjelp til å holde motet oppe her. Er nok mange som deg, som blir veldig overrasket da de prøver på nr 2, og spiren lar vente på seg. Vi ble først gravide etter nesten 1 år, men det endte med prematurfødsel i uke 25, og gikk ikke bra. Så ble vi gravide igjen, men mistet i MA i uke 12. Så, vi har da blitt gravide på denne tiden, men altså ikke fullgått. Og det føles som om jeg har gått gravid siden prøvingen startet i 2005. Etter MA er det nå 5. pp vi er inne i. Finner EL hver måned, men ingen spire. Har begynt utredning nå, og venter på noen blodprøveresultater, før vi begge skal inn til samtale. Ellers har jeg bestilt cb's fertilitetsmonitor, men håper jo vi ikke får bruk for den :-)) Også har jeg barn fra et tidligere forhold. En gutt på 18 og ei jente på 12. Heldigvis!!! Ha en fortsatt fin dag, så prates vi :-))

Skrevet

Hei så gla'!!

Uff, så trist med den du mistet i uke 25! Føler virkelig med deg! Jeg har ingen graviditeter elller ma-er siden vi begynte å prøve. Og det er jeg veldig glad for, må være tøft det, å miste når en endelig er blitt gravid. Jeg har normale, regelmessige sykluser... Tror ikke noe er galt egentlig, bare at det ikke har klaffet ennå... Eller kanskje, kanskje; ikke noe mer tr ennå...

Så kos med de store barna dine, da. Er de klar for en liten en?

Skrevet

Den første blødningen du hadde kunne kanskje være fra når egget løsnet?? Tror noen kan blø litt da også....krysser fingerene :)

Skrevet

Ja, kanskje, men trodde jeg hadde el litt tidligere... Blir bare mer forvirret for hver pp jeg.... Men takk for at du krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...