Gå til innhold

Hadde du noen symptomer i uke 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope merket ingen ting i uke 4.......

 

..........men derimot i uke 6, skrekk og gru.

Har vært kvalm og kastet opp i x antall uker......det bedret seg litt i uke 13.

Også vært/er veldig trett....

 

 

Skrevet

Jupp, hadde veldige stikkesmerter nederst i magen, var pga de stikkesmertene jeg fikk mistanke om at jeg kunne være gravid for var akkurat samme stikkesmertene som med førsta da merka jeg det vell rundt uke 5...

Skrevet

Jeg var supersliten og orket ingenting.. puppene este litt og jeg følte meg oppblåst..

Skrevet

Takk for svar alle sammen.. IKM var på lørdag, tok en test som var negativ på fredag derfor mistet jeg litt håpet.. Men mensen er jo ikke her enda.. Har litt ubehag nederst i magen, men ikke direkte vondt.

Skrevet

jeg var uuuutrolig sliten + fikk småkviser på halsen..hehe..

Skrevet

hadde kjempevondt i brystvortene og den ringen rundt.

Skrevet

jeg bare følte at hvis jeg ikke var gravid, måtte jeg være lavorlig syk...

Skrevet

da jeg var 4 uker på vei merket jeg ikke noe, men i 7 uke kom oppkast både natt og dag, og det som er det værste at det ga seg i uke 20 eller no...

Skrevet

Jeg følte meg hard nederst i magen...ikke direkte vondt, men annerledes.

Skrevet

Menssmerter, var sikker på at mensen skulle komme når som helst (altså rundt 4 uker på vei). Kvalm innimellom. Nå har jeg bikket 4 uker, og må tisse hele tiden. Pluss litt smerter i underlivet.

 

Sist jeg var gravid merket jeg at jeg fikk dårligere kondis. Syklet til jobben, så da kjente jeg forskjell på hvor sliten jeg ble.

Skrevet

Ja, var småkvalm og oppblåst. Fekk difor misstanke om at eg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...