3barnsmamma<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 dere andre som har IKM uke 14, har dere symptomer, isåfall hvilke? eller er kroppen helt som før? selv hadde jeg (det jeg tror) el-blødning 22.mars, etter den tid har jeg hatt murringer nederst i magen og nederst i ryggen hver eneste dag, de siste dagene litt mindre, men kommer og går. magen har vært litt urolig.. litt hodepine.. mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe før jeg var 2 mnd på vei, det svangerskapet overraska meg litt for å si det sånn:-) mitt andre svangerskap var jeg stuptrøtt like før IKM og hele svangerskapet, og fikk kvalmen i uke 8. men er det noen som kjenner symptomer tidlig?? nærmer seg IKM.....
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har det litt som deg. Murringer i magen og ryggen. Kvalm, trøtt. IKM var i går og fortsatt ingen tegn til blødninger...har heller ikke PMS symptomer (de er ganske klare til meg, blir dritsur , ømme pupper, vondt i magen, brun utflod 2 dager før mensen...). ...har kjøpt test, men har ikke turt å bruke den enda....venter noen dager til...er ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen så det kan vel være at syklusen er litt ustabil???
LINDA*** Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg er litt "neverminded" denne gangen. IKM lørdag 5.april. Hadde sex dagen før jeg fant ut at jeg hadde el-slim. Så gudene veit om det klaffer denne gangen. Ingen symptomer. Har en fra før, så det er helt greit å hoppe over denne julebaby-mnd Sist sv.skap var jeg stuptrøtt! Det er jeg i grunn ikke nå. Hadde SA forrige pp, og da også ble jeg vanvittig trøtt. Sånn gravidetrøtt. Så vi får se;) Har søkt ny jobb og får svar om intervju denne uka. Såååå.... Glad jeg er så avslappet med dette denne gangen;) Det er virkelig et stress når man prøver første gangen! Ikke sant?
3barnsmamma<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 jeg tok ut hormonspiralen i oktober, og har etter det hatt noen uregelmessige sykluser, men noen mnd har den vært stabil. sannelig ikke lett dette.. jeg skulle gjerne tatt en test nå, vil gjerne vite, men har ikke IKM før til helga, så jeg må bare vente. sist jeg var gravid testet jeg positivt dagen etter IKM, å det bare et svaakt kryss, så jeg produserer kanskje Hcg sent. er nok best å vente noen dager til for min del ja. jeg bruker også å være ganske så hormonell når jeg skal ha mensen, men jeg er ganske stabil enda :-D
SassyMom Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 IKM på torsdag 3. april! Kan ikke si jeg er så spent siden jeg er i 16 pp eller noe sånt horribelt!! Men det er lov å håpe. Er jo sååå flink til å kjenne at "dette er et tegn" men litt lei det nå. SUKK! Kan bare krysse fingre og håpe håpe hååååpe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå