line_n & sara Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 vi skal i bryllup i den franske byen Collioure ( her er hotellet: http://www.madeloc.com/anglais/sommaire.html) blir der i tre dager i forbindelse m bryllup, så tar vi tog til Barcelona, hvor vi blir en uke i et sånt leilighethotell sak! gleeeder meg!!
pablo Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vi skal bare på hytten i år. kan ikke si bare. Den stod ferdig i 2004, og er bare kanon fin. Og ligger helt med sjøen. Sinnsyk fin utsikt. Hadde ikke set vært for at vi var så mange hadde vi sikker gjort noe annet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Har ei venninne fra bulgaria, så tenkte besøke henne når hun også reiser hjem i slutten av mai. Så blir det sommer på øyene i oslo, med parasoll og en kald hvitvin. I slutten av sommeren drar vi nordover og fisker laks og plukker multer.
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi skal en uke i Danmark..Skal på legoland, djurs sommerland, løveparken og masse mer.. Så skal vi en dag på Liseberg på vei hjem...=o) Det er lille gutt på 4 år som har planlagt ferien...hehe..
Athina' Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Vi skal til Rhodos den 1 juni, i 2 herlige uker :-)
~\/ero~ Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Vi skal til tyrkia, side i 14 dager.. Stedet har fått en spesiell betydning for oss. Derfor vil vi reise igjen til sommeren. Veldig barnevennlig også. Gleder meg kjempe masse til og reise igjen
Yrha Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Vi planlegger en tur til sør-Frankrike, der tanta mi har vingård. Dette blir tredje året vi er i Frankrike, det er så sinnsykt seilig der om sommeren! (var på Korsika for2 år siden) Ellers en tur til hytta på sørlandet, fineste plassen i Norge
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 danmark på sea west senter..så tar vi turen til legoland,løveparken osv..gleder oss masse.selv om jeg gruer meg til å reise med jenta som da er 10.5 mnd..men det går nåkk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå