Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal i bryllup i den franske byen Collioure

( her er hotellet: http://www.madeloc.com/anglais/sommaire.html)

blir der i tre dager i forbindelse m bryllup, så tar vi tog til Barcelona, hvor vi blir en uke i et sånt leilighethotell sak!

gleeeder meg!!

Skrevet

Vi skal bare på hytten i år. kan ikke si bare. Den stod ferdig i 2004, og er bare kanon fin. Og ligger helt med sjøen. Sinnsyk fin utsikt. Hadde ikke set vært for at vi var så mange hadde vi sikker gjort noe annet.

Skrevet

Har ei venninne fra bulgaria, så tenkte besøke henne når hun også reiser hjem i slutten av mai. Så blir det sommer på øyene i oslo, med parasoll og en kald hvitvin. I slutten av sommeren drar vi nordover og fisker laks og plukker multer.

Skrevet

Vi skal en uke i Danmark..Skal på legoland, djurs sommerland, løveparken og masse mer..

Så skal vi en dag på Liseberg på vei hjem...=o)

Det er lille gutt på 4 år som har planlagt ferien...hehe..

Skrevet

So hærlig da :-) missunnelig

Skrevet

Jeg skal til syden å drekke!!!

Skrevet

Vi skal til Rhodos den 1 juni, i 2 herlige uker :-)

Skrevet

Vi skal til tyrkia, side i 14 dager.. Stedet har fått en spesiell betydning for oss. Derfor vil vi reise igjen til sommeren. Veldig barnevennlig også.

Gleder meg kjempe masse til og reise igjen

Skrevet

Vi planlegger en tur til sør-Frankrike, der tanta mi har vingård. Dette blir tredje året vi er i Frankrike, det er så sinnsykt seilig der om sommeren! (var på Korsika for2 år siden)

Ellers en tur til hytta på sørlandet, fineste plassen i Norge :)

Skrevet

danmark på sea west senter..så tar vi turen til legoland,løveparken osv..gleder oss masse.selv om jeg gruer meg til å reise med jenta som da er 10.5 mnd..men det går nåkk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...