Gå til innhold

Noen som har hatt de små på overnatting ennå?


velsignet med to

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det i såfall? Mamma var på besøk i sted, og tilbudte seg å ha han en natt neste helg (altså om 2 uker), men jeg kjenner klump i halsen allerede nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke latt jenta mi sove hos andre, men jeg fullammer enda og da. Men jeg har ingen planer om å "låne " henne vekk før hun er 1 år eller helst mer. Jenta mi er veldig avhengig av meg så hadde ALDRI gått ann å la andre passe henne. personlig synes jeg de er litt små til å overnatte hos andre.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla har vært på overnatting to ganger. En gang hos min mamma, og en gang hos svigermor. Det har gått kjempefint. Litt deilig å våkne på morgenen og bare ligge å slappe av.. Jeg synes du skulle la din mor passe han en natt. Koselig for henne å bli kjent med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tenkt litt, og bestemt meg for at vi skal prøve :) Hun bor jo ikke så langt unna, så i verste fall får vi dra og hente han eller hun komme hit med han. Jeg ammer også, men han tar flaske og er begynt å spise grøt så det burde vel gå bra. Og han kjenner henne jo og er vant til henne. Blir nok godt med en hel natts søvn tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt har også vært på overnatting to ganger , hos sin Mormor, og det hat gått kjempe greit !!

Litt rart, men også litt deilig. Kan ikke si jeg sov sånn kjempegodt egentlig, er jo vant til å ha han der, og stadig våkne for å kikke til han.

Men godt for de store ungene her og ha Mamma og Pappa litt for seg selv, og utnyttet tiden til å finne på ting med det, som er litt mer vanskelig å ha med minsten på..

Så jeg kommer nok til og benytte meg av det igjen...

Veeldig stas for bestemødre å ha barnebarn på overnatting å tror jeg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt jenta vår på overnatting. Ammer om natta enda. Dessuten er hun veldig avhengig av foreldrene sine, til tross for at vi ofte er sammen med andre. Blir fort utrygg og redd når vi ikke er der, og tror det hadde vert ekstra ille dersom vi ikke var der og hun våknet på natta. Jeg hadde ikke klart å ha henne vekke om natta enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten vår har sovet hos mormoren sin 2 ganger, og skal sove der igjen til helga. Første gang han sov borte var han 7 uker, andre gang nesten 4 mndr. Det gikk kjempefint begge gangene, og jeg sov godt uten ham selv om jeg savna han fryktelig dagen etter ;-)

 

Så lenge mamma og pappa følger rutinene (mht leggetid og mat), går det uten problemer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...