Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 fnnes det nettsider hvor det er vogner til ca 2000? max 3000. helt vanlig, stor og god vogn;) vi har ikke så kjempegod rå så håper på å kunne spare inn litt siden vi ikke arver noe fra noen. finner bare dyre merkevogner jeg;P
rikedaspike Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det er vanskelig i Norge tror jeg. Eneste jeg kan anbefale deg å se på finn.no. Der kan det være at noen selger et veldig pent brukt vogn til omtrent 2000 - 3000 kr. Eller utlandet er en alternativ. Vet at i Tyskland og Sverige for eks. selger de vogn i denne prisklassen. se på: www.baby-walz.de . Men veien ditt koster jo penger og. Så på barnas hus at de selger QUINNY freestyle ( 3 i et) for 2969 nå.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 ja har tenkt på barnas hus, har hørt de muligens har pakkepriser også der! satser på å se der en tur;)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 jeg har en fin vogn til deg:) skrev et innlegg lenger ned her. har ikke lagt den ut på FINN enda, tenkte jeg kunne prøve her inne først. vi bor nå i bergen da, ikke sikkert det er i nærheten for deg da men...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 ååå, så dumt:( bor i flekkefjord, det er ganske langt ifra:(
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 hm, var nok litt langt ja:( men det skal være mye fint å få tak i på FINN som hun over sier. har handlet mye fint der jeg! sparer MASSE penger på å kjøpe brukt, mye er like fint som nytt! og det føles så godt når en har gjort et godt kjøp, mtp spare litt penger, som en kan bruke på annet utstyr man trenger! lykke til da, med vognkjøp og føding!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Hva med qxl eller finn.no? mange som selger helt fine og nesten ubrukte vogner - god som ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå