rosa og en blå Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vil bestille et fint hotell til meg og mannen min. men he ingen aning:)
Neverstill Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 grand hotell er jo fint .. men dyrt:) royal christiania? plaza? radisson sas? continental?
~Maja Mor~ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg var nettopp på royal christiania, veldig fornøyd. Vi hadde en suite, kostbart, men veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå