Muffy Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det noen andre som har vært plaget med rask puls under graviditeten? Er nå i uke 28 og sliter veldig med at pulsen er høy i både "tide og utide". Kan ha sittet og slappet av i en time, men allikevel ha puls på over 80. Veldig plagsomt og man blir sliten av det. Er det noen andre som har erfaring med samme problem?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Puls på 80-90 er ikke noe spesielt høyt.. Jeg har til vanlig 90 i puls..
endagimai HØYGRAVID Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jaaaa. huff det er skikkelig ubehagelig blitt. Blir helt ør av det. Har veldig høy puls uansett hva jeg gjør. Har begynt med akupunktur igjen og håper det skal hjelpe litt for det...
Mosepjusk Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg sliter også med dette, begynte først i uke 27, og den siste uka har jeg hatt det sånn 4-5 ganger. Blir veldig slapp, og klarer ikke gjøre noe mens dette står på, og kan godt vare 3-4 timer. Ofte blir hele dagen ødelagt etter dette. Ser at det kommer hyppigere når jeg har vært mer aktiv en dag, da er jeg gjerne ferdig dagen etterpå.. Så personlig må jeg nok bli flinkere på å gire ned. Men har også opplevd det etter bare å ha spist frokost f.eks. Skikkelig ubehaglig er det i hvert fall!
rucin Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 jeg ble lagt inn på ahus pga dette men jeg hadde "hvile" puls på 150.. merket det ikke selv men.. jeg hvilte ett par dager også gikk det seg til.. med å hvile så lå jeg i 28 timer(på sykehuset) rørte meg kun når jeg skulle på do.. det hjalp meg. det er visst vanlig at pulsen øker litt men ikke til 150.. men er det ubehagelig så syns jeg du burde ta det opp med lege eller JM...de vet jo bedre enn hva vi gjør! lykketil *fødeklar*7dagertiltermin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå