Gå til innhold

God gammel skinnpose eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til babyen i vogna?

Voksipose?

Er de gode gamle skinnposene fra vi var barn gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en god gammel skinnpose. Ikke fullt så god som de fra vi var barn fordi den er fra nittitallet og heltrukket. Har et lammeskinn inni også.

Ulempen er at den er så varm at man må ha et alternativ i sommerhalvåret. Her i huset har vi både dyne og dundyne som alternativ.

Valgte å ikke kjøpe voksi da jeg fikk dyne til augustbabyen min. Det var trettifem grader da han ble født og de neste mnd var usedvanlig varme. Vi bodde da i København. Fikk også skinnposen etter fetteren min og dunposen var på tilbud da vi skulle hjem til Norge til jul.

Det er mange ting å ha og jeg hadde nøyd meg med enten eller hvis jeg skulle ha kjøpt igjen.

For oss som er studenter er pris viktig og dessuten nostalgien i å bruke en pose fetteren min brukte da jeg var trillepiken hans.

Kjenner ikke til voksi i bruk, men skjønner at folk er veldig fornøyde med den også. Tror nesten det er et slags smak og behag valg.

Skrevet

Vi bruker skinnpose fra da jeg var liten, og den et topp hele vinteren!! Trenger å kle på minimalt før han legger seg, jakke og lue og rett oppi :-) Er så utrolig god.

Skrevet

jeg har gammel skinnpose etter meg og lillebror som skal brukes,men har også fått låne en voksi-pose,så vi får se hva vi bruker mest..:) mange som jobber i barnehager synes de gode gamle er de beste..:) min mor skulle levere den gamle til rensing,men det ville de ikke ta imot pga fare for å ødelegge den.. fikk tips om å henge posen ute i tåkevær en dag,for å så børste den med en ullbørste..god som ny!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...