skalha1t etter3.pp Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 er igrunnen veldig glad i salat,å vi he kantine her på jobben der vi får servert salat blandt anna,men no når eg er gravid spyr eg nesten på tanken å spise de å når eg sitter att me dei som spiser de må ej sjå vekk..kaster nesten opp å myster matlysta..blææ... håper de går over sia eg igrunnen er gla i de..og det er sunt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå