Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 ..når blir en eventuell ny ordning iverksatt og vedtatt? Venter nr3 og vil være hjemme hele permisjonen (mannen min er enig, og pga økonomi/praktiske forhold er det best for oss. Noe enhver familie SELVFØLGELIG bør få bestemme selv, syns jeg...).
Huldretuss Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Nei, og tviler på at det blir tvungen 3-deling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå