Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte en pakke med plastbegre fra Avent (for å fryse ned morsmelk), men det fulgte jo ikke med noe lokk. Selv om jeg fikk inntrykk av det da jeg leste utenpå pakken. Har vært på lokk-jakt i ettertid, men finner ikke...vet dere om/hvor man kan få kjøpt sånne lokk? Litt "balåt" å bruke aluminiumsfolie, liksom ikke like greit å stable da. Anyone?
velsignet med to Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hmm...jeg kjøpte en pakke før jul, og der fulgte det da med lokk. Kanskje det er feil med pakken du kjøpte?
*1+1=2 små* Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jo det skal da følge med lokk?? jeg har kjøpt sånne og de sitter lissom på de dere som man bruker når man skal pumpe seg/ha på flasketutt!!! Du kjøpte de på apoteket? Det er 10 begere right? Da SKAL det medfølge lokk:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 De selger både med og uten lokk. De som de selger uten lokk er vel ment som nye begertilskudd, siden begerne skal være kortere tid enn lokkene. Du får kjøpe en pakke med både beger og lokk da.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hm, ja kanskje det du....for det var tydelig at pakken var åpna, det var klistra på en sånn ny forsegling av apoteket. Men jeg tenkte at siden begrene var pakket inn så var de fortsatt sterile, og derfor så var det ikke så farlig. Men ser ut til at noen har knabba lokkene fra den pakken, gitt... Farsken!
nati, knotten & lille karamell Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 som meg og lille vampyr sier, så selges det både pakke med og uten lokk.
My__ Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Kjøpte en sånn pakke for en stund siden jeg ogsp. Og ble rimelig skuffet når jeg åpnet den og så at det avr uten lokk. Ser jo ut som på pakken at det følger med. Så måtte på babyshop og kjøpe en pakke til med lokk:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå