Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hvor lenge skal all mat ha 37 grader? Greit nok med melk (ammer) og grøt, men hva med f.eks most frukt? Åpnet ett beger sviskemos i går (var kjempepopulært) og har nå satt det i kjøleskapet. Skal det da varmes til 37 grader i vannbad? Er romtempratur greit på f.eks fruktmos, dvs ca 20 grader?
velsignet med to Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg gir fruktmos og sviskemos romtemperert. Hvis babyen din godtar at det har den temperaturen går det helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå