Mine <3<3<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Skulle male den ene veggen i stua med en kontrast-farge. Valgte en brunfarge, men da jeg fikk den på veggen, var den mer LILLA... skrekk og gru, kan ikke ha lilla vegg på stua! Er det noen som har en fin brunfarge å anbefale (helst en som passer sammen med latte)? Hjelp meg, vil ha den lillafargen fort bort....
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Vi har en som heter "kaffe" på gjesterommet. men det er sammen med hvitt da. Den er veldig mørk.
maybe3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har malt gangen i en veldig fin brunfarge. Den heter Substans. Mener det er av merke Lady.
Krøllefrøken Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 vi har kaffe latte i stua, med en kontrastvegg i mørkere brun. marrakesh heter den fargen og den er utrolig fin på soverommet har vi en som heter sand.. den er også kjempefin, men endel lysere.. så det blir ikke så stor kontrast. anbefaler virkelig den marrakesh altså! superfin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå