Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hva kan dette være... når jeg ligger i sengen kjennes det ut som sengen snurrer rundt og jeg skal falle på gulvet... reiser jeg meg opp i sittende i sengen fortsetter det. det kommer noen ganger løpet av dagen og natten og er veeeldig ekkelt og ubehagelig. Men synes det er rart om det er blodtrykksfall ettersom det kommer også når jeg ligger. Jeg har vondt i hode nesten væreneste dag...andre?
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Høres ut som bt-fall. Når du ligger på ryggen klemmer babyen din på hovedpulsåren som ligger foran ryggraden din. Prøv å legg deg litt over på siden så hjelper det nok:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 ta kontakt med jordmor/foden eller fastlegen din.. jeg var sånn fra uke 13 til jeg fikk jenta mi.. jeg hadde svangerskapsforgiftning.. ikke for å skremme.. men sjekk deg du=)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Enig med anonym. Reis til legen/jm i morgen å få deg sjekket for sv.skapsforgiftning!!! Bare for å få det utelukket som grunn :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå