Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Dere som har lagt dette i sykehusbagen, hvilke type har dere kjøpt? Hvor mye blør man etterpå sånn ca?
**Ma** Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ikke for å skremme deg, men man blør MYE.. iallefall de første dagene.. så sykehusets giga bind/bleier er ikke så dumme i begynnelsen.. jeg ville kjøpt de største og mykeste (ikke sånne flate) hvis jeg skulle kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei! I en av baby-pakkene (libero eller apotekets) får du med tena lady bind, kan jo være en begynnelse iallefall.. Ellers har jeg kjøpt to andre pakker med store bind til å ha på lur, bedre med litt for mye enn for lite.. Kan jo spørre på apoteket hvis du er usikker på hva som er forskjellen mellom de forskjellige.. I går kjøpte jeg noen ekstra behagelige truser til å ha på .. Bindene må jo ha noe å ligge i .. Regner med at string ikke er aktuelt på en stund etter fødselen, iallefall hvis jeg revner/klipper/syr i tillegg..!
Phantom´ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk over til Libresse nattbind etter ca 1 døgn. Det første døgnet brukte jeg sykehusets elefantmodell.
Smånetta 14.mai Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Sykehusets bind. Det eneste som funket her i gården. Etterpå brukte jeg sikkert ei pakke av de myke libero night greiene i døgnet. Måtte skifte hver gang jeg hadde ammet... Har kjøpt inn tre pakker, men bør vel hamstre litt flere. Denne gangen tror jeg at jeg rapper med meg noen bleier til nattbruk. Evt spør hvor jeg kan kjøpe dem (dust å stjele...).
Smånetta 14.mai Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Eh... Libresse night. Samme produsent og like viktig navn de første dagene...
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Det er helt fasinerende hvor mye man blør, men siden sårflaten etter en morkake er ca like stor som to lett åpne hender sier det seg selv at man trenger størrelse elefant på bindene. Brukte de shwære vi fikk på sykehuset når jeg var der ( i 12 dager!) og gikk over til always night når jeg kom hjem. Etter 10-14 dager detter "skorpa" av og man kan få en ny, litt større blødning med friskt blod, bare slik at du ikke tror noe er galt.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Vil bare nyansere denne debatten og si at det ikke er alle som blør like mye. Jeg måtte ned i kiosken dagen etter fødsel og kjøpe meg normale tynne bind, da nattbindene jeg hadde tatt med var helt unødvendige. 5 dager etter fødsel gikk jeg over på truseinnlegg......
Dizzie_mortil3 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg brukte bleier av type elefant bare den første dagen, deretter nattbind i 1-2 dager og vanlige små bind etter det. Men blødde i 6 uker..(
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Hei Godt å høre at det er forskjell på hvor mye man blør, høres ut på mange her at man omtrent blør i hjel... hjælp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå