Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 I dag, 1.april 2008, har jeg bodd sammen med min kjære i et år! Og jeg har tenkt til å gjøre kvelden så koselig som mulig =) Jeg har akkurat vært på butikken og kjøpt inn til god middag som jeg skal lage til han kommer hjem fra jobb. Jeg har tenkt til å rydde hele huset (hvis jeg orker) og skape en hyggelig atmosfære med levende lys, romantisk musikk og ja.. Hele pakka =) Håper han kommer til å sette pris på det..! Og i dag har jeg vært på SPA og fått en deilig massasje =) Jeg fikk gavekort på 50 minutters massasje av samboeren til bursdagen min og det brukte jeg i dag! Det eneste som jeg kan klage på er at tiden gikk så altfor fort... Dette lover til å bli en herlig dag!
Brillemamma Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Åh, dette ble jeg glad av å lese!) Fikk lyst å gjøre noe fint for sambo jeg også nå, siden han har styrt showet her hjemme en uke nå,menst jeg bare har kunne ligget strak ut og vært syk... Han er jammen god!!) Og SPA hørtes himmelskut, jeg vil ogsådet!:)hehe Ha en kjempefin dag videre!! Tipper det blir en minnerik dag og kveld!!)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vet du.. En time på SPA er egentlig ganske overkommelig når det gjelder pris.. Det gavekortet jeg fikk av samboeren min pålød 450 kr. Altså 450 kr for 50 min massasje.. Det er jo nesten så man kan ha råd til å unne seg det en gang i måneden..? Nå varierer jo prisene mye ettersom hvor man bor og hvor man tar SPA-behandlingen da, men her kostet det ihvertfall 450 kr =) Får gi dem litt gratis reklame da kanskje... Salus Massasje (www.salus-massasje.no), som ligger i kjelleren på Sanner Hotel på Hadeland (Gran kommune), er et enkelt, men helt ok SPAanlegg. Massøsen er innmari hyggelig og det er en deilig atmosfære der =) Prisene er gunstige og behandlingen kan kombineres med en langweekend på Hadeland - Norges grønne lunge =) Sanner Hotel er et lite, familiedrevet hotel som arbeider for å skape trivsel (samboer og jeg tenker å ha bryllupet vårt der). Hotellet er plassert like ved Søsterkirkene, hvilket er en severdighet som jeg selv mener virkelig er verdt å se =) Så.. Det får være nok reklame =) Nå skal jeg sette i gang med ryddingen jeg =)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 men man kan vel ikke få all slags oljer når man er gravid? hørtes sååå koselig ut å gjøre noe sånt for sin kjære... tipper det er en som blir fornøyd jeg da
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 De fleste som jobber på SPAsentre vet hvilke oljer man kan/ikke kan bruke når man er gravid, så det skal ikke by på problemer dersom man opplyser om hvordan tilstanden er =) Så.. Nå har jeg ryddet og vasket så mye jeg orker, og gidder, for i dag. Nå lukter det grønnsåpe i hele huset =) Nå gjenstår det bare å pynte meg selv, samt å lage maten. Tenkte jeg sku hoppe i dusjen nå, få spylt av meg oljen som jeg ble massert med og sminke meg litt =) Håper og tror at min kjære blir både overrasket og glad når han kommer hjem.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå