vuosttas Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Må bare fortelle en liten historie for noen år tilbake. Det var en dame som kjørte i meg for noen år siden på datoen 1 april. En kompis av meg (som er kjent for og være treg til avtaler) stoppet for og hjelpe oss. En anna kompis av han satt hjemme og ventet på han. Han ringte for og å høre hvor kompisen ble av. Kompisen sa at han blir forsinket fordi jeg hadde krasjet med bilen. Ja han trodde jo selfølgelig ikke det og ble litt små irritert fordi han var for sen igjen. Jeg fikk låne bilen til kompisen min som hjalp meg, for jeg hadde en del ærender. Skulle først hente en annen person. Jeg var og for sen til "avtalen". Ringte for og si at jeg er sen fordi jeg har krasjet bilen. Han trodde jo ikke på meg. SÆrlig altså, prøvde og overbevise han men det hjalp ikke. Kjørte bort til han med lånt bil og hentet han for at han sku se bilvraket mitt. Da først trodde han. Jeg ringte en dame for og spørre om jeg kunne låne fotoapperatet for jeg ville ta bilde av bilen. Hun sa til meg: du jeg vet hvilken dato det er i dag, så meg trenger du ikke å lure. Hun trudde ikke på meg før senere på kvelden. Ringte en flørt for og si at jeg har krasjet bilen min. Han sa til meg: Fortell meg i morgen så tror jeg på deg.. Sånn gikk hele 1 april. Måtte overbevise alle at jeg har vært med på bilkræsj.. Men er veldig morsomt og se tilbake på at det skjedde akkurat den datoen:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Haha I en alder av 16, så fant jeg ut at jeg var gravid, 1 april... ikke spes funny
vuosttas Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Hehem nå er det sikkert bare morsomt og se tilbake på det:)
vuosttas Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Husker enda at jeg og ei venninne av meg hadde lurt en anna kamerat to uker før om at vi hadde kræsjet. Han trudde på oss den gangen. Da jeg kræsjet 1 april sa han. Jeg går ikke på den der igjen, dessuten er det 1 april. Hhehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå