Brillemamma Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Sat og såg på et program her for noen dager siden.."Hvem eldest raskest" tror jeg det het.. Der var det ett par som tok litt solarium..han hud eksperten sa at det var ikke anbefalt å ta solarium mer enn 10 ganger i året..?? Og hun damen hadde nå fått store skader i huden pga solarium bruk... ER det SÅ farlig med solarium? Trodde rørene var blitt så bra nå, at det var nesten som vanlig sol?...
Lykke X 4 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det er jo om å gjøre å ta solarium med måte, da Noen har en grov tendens til å overdrive bruken.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Man skal jo ta alt med måte, og det farligste er jo å bli solbrent. Om det er i solarium eller ute!!! Så lenge man ikke tar det flere ganger i uka og griller seg tror jeg det skal gå fint =)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Alt med måte:0) ...og ti ganger i året rekker sikkert, det? Pleier å klinke til med 3-5timer når jeg kjenner bleikheta tar meg;0) En gang høst og vår
Den drygaste Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 det er farligere og overdrive solen ute enn den i solariumene, de sier at man skal øke soletiden litt hver gang i begynnelsen til man har oppnådd ønsket resulat, deretter sole seg i max 10 min 1 gang i uken for å opprettholde fargen. jeg har venninner som har overdrevet så mye at de ser ut som om de kommer fra asia eller noe!
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Han der hudlegen frå Oslo(trur eg), som har vore ein del på TV opp igjennom, seier at å ta ca 10 minutt i veka er positivt:) Og han er HUDLEGE, så då stolar eg på det:)
Lykke X 4 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ja, han d-vitaminprofessoren er jo veldig for solarium, men med måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå