Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Juhu!! Har overført penger til min kjære sambo, så venter bare på at de skal komme inn på kontoen, så bestiller vi tur til malaga!!!! Avreise 15.april, hjemreise 22.april Skal bliiiii så godt :D
* 5 om dagen * Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 så fint da....bra det ordna seg da... har finne en link til deg her jeg.... http://www.yr.no/sted/Spania/Andalucía/Málaga/langtidsvarsel.html
* 5 om dagen * Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 kommer hjem på bursdagen min dere da :-D og vi reiser dagen etter og bilr borte i 2 uker, skal til gran canaria :-))
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Har du ekstra plass i kofferten????? ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Nei, men ta med din egen Hehe Høres deilig ut med cran canaria da
Hiv o'hoi Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Åhhh.. så gøy Da er du der nesten samtidig som meg Vi håper på sol og sommer.. Hører at det er 25 grader der nå, så det er jo genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå