miobell Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hatt brunaktig utflod noen dager samt i dag kom det noe væske fra skjeden. virket ikke som vanlig utflod for var helt tynt og blankt.. ble helt våt i trusa. Vært hos legen og blir nå sendt på sykehus for ul. Hjerteslagene i dag var på ca 150 og jeg har ikke smerter.. Kan det være farlig? Noen som har opllevd noe lignende..? Er forøvrig i min 16.uke
Mille og løva Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har hatt 2 blødninger med friskt blod i uke 9 og uke 12 så har jeg små blødd litt brunt blod innimellom, men alt er i beste orden alikevell Legen sa når jeg var til kontroll i uke 17 at om det kom litt brunt blod nå så sent var det ingenting å bekymre seg for. Jeg har også hatt litt væske som kom ut, men hun sa det var økt utflod, selv om det ikke såg ut som det. Jeg har i dag vært på ultralyd (uke 18) og en liten baby gutt som ser helt frisk ut Morkaken var litt langt nede enda, så hun mente d var det som kanskje forårsaket blodet. Så jeg tror alt er sikker bra med dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå