Gå til innhold

Jeg er muligens litt tett i pappen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg leste i avisen i går at nå går det bokstavelig talt på ræva i boligmarkedet. Ikke det at jeg skal kjøpe hus (har så det holder æææ)

Men så leser jeg i Aftenposten i dag at kjøperene er på vei inn i markedet igjen. Og at boligprisene steg med 0,8% i mars....

Da er det jeg ikke helt forstår hvordan det kan gå på ræva på en mandag, for så å gå opp på en tirsdag.....

Ja ja, så lenge de holder renten under 10% får vi vel være fornøyd :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida du er ikke tett i pappen... det som er tilfellet - hilsen ei som nå har hengt litt i "kjøp og salg" verdnen i det siste - er at avisene blåser oppsmå saker og setninger de får av eiendomsmeglere.... det finnes ingen ordentlige tall på noe som helst.så akkurat nå så styres boligmarkedet nesten mer av dagbladet og VG enn det styres av folks økonomiske kunnskap og renteinfo.

Folk blir redde den ene uka, og er ikke redde i det hele tatt den andre uka.... meglerne fortviler for markedet er så ustabilt nå at de kke vet helt hva de skal tro og mene, rett og slett fordi folk flest lar seg påvirke av overskriftene på de store avisene. Vi fikk minsre enn anntatt den ene uken... uka etter gikk noe som liknet veldig, men med veldig mye dårligere beliggenhet skyhøyt over takst.... det er et vinglemarked det er det som er sannheten.

men så lenge renta holder seg under 10 % så ja... det emye, men det skal nok gå. Damine forledre kjøpte sin første enebolig var renta på 18%.... shitt altså.... det blir i såfdall en slitsom hverdag kjenner jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...