Gå til innhold

Paranoia og symptomer som forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg ville etterlyse gravide som har mistet symptomer uten at det har vært noe galt. Jeg vet logisk sett at dette er normalt, men i dag for eksempel føler jeg meg ikke så veldig trøtt, og jeg har hatt ekstrem trøtthet hittil. Har ikke klart å gjøre noe. Men i dag føler jeg meg bedre. Så istedefor å bli glad og takknemlig for at jeg klarer å lage min egen mat blir jeg bare paranoid. Synes puppene har blitt ørtlite mindre ømme i tillegg, men ingen blod.

Det hjelper å høre om andre som har vært der og alt har gått fint. For fornuften taper, vertfall for min del, for paranoiaen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... er 7+4 i dag... denne uka har jeg ikke vært trøtt og sliten som jeg har vært de andre ukene... syns ømhetene i puppene varierer litt... :) Blir også nervøs over symptomer som forsvinner...men prøver å tenke på at det sikkert er normalt! :) Lykke til :)

Skrevet

Jeg er i uke 11+3 og kjenner ingenting.. Ingen syptomer her siden uke 9.. Fram til uke 9 var jeg veldig sliten og trøtt, hadde ømme bryster, stikkinger, og litt kvalm. Plutselig forsvant alt sammen. Så jeg nevnte dette for legen min når jeg var der i uke 10, men han mente at dette var helt normalt for mange. Syptomer kan visst komme og gå litt i perioder.

Prøv å vær glad for det.. Det blir nok syptomer og plager i 3.trimester tenker jeg ;)

Skrevet

Ikke mye symptomer å skryte av her heller... Var litt småkvalm av og til i starten, men ikke mye, nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt (takk og lov=), lite ømhet i puppene og bare bittelitt stikninger nedi magen av og til- sjelden! Så man begynner jo å lure litt til tider, men satser på at alt er som d skal, hvis noe går galt sier jo kroppen nesten alltid ifra m en blødning / smerter!

Så at d var liv i uke 8, på tidlig UL, og tenkte å få sjekka hjertelyden snart, hadde vært så deilig å høre lydene til den lille! Så lenge d ikke er blod i trusa tror jeg nok alt er i skjønneste orden m knøttet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...