Miss Hemingway Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Tenkte jeg ville etterlyse gravide som har mistet symptomer uten at det har vært noe galt. Jeg vet logisk sett at dette er normalt, men i dag for eksempel føler jeg meg ikke så veldig trøtt, og jeg har hatt ekstrem trøtthet hittil. Har ikke klart å gjøre noe. Men i dag føler jeg meg bedre. Så istedefor å bli glad og takknemlig for at jeg klarer å lage min egen mat blir jeg bare paranoid. Synes puppene har blitt ørtlite mindre ømme i tillegg, men ingen blod. Det hjelper å høre om andre som har vært der og alt har gått fint. For fornuften taper, vertfall for min del, for paranoiaen
scoobydo Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 hei... er 7+4 i dag... denne uka har jeg ikke vært trøtt og sliten som jeg har vært de andre ukene... syns ømhetene i puppene varierer litt... Blir også nervøs over symptomer som forsvinner...men prøver å tenke på at det sikkert er normalt! Lykke til
anbri Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg er i uke 11+3 og kjenner ingenting.. Ingen syptomer her siden uke 9.. Fram til uke 9 var jeg veldig sliten og trøtt, hadde ømme bryster, stikkinger, og litt kvalm. Plutselig forsvant alt sammen. Så jeg nevnte dette for legen min når jeg var der i uke 10, men han mente at dette var helt normalt for mange. Syptomer kan visst komme og gå litt i perioder. Prøv å vær glad for det.. Det blir nok syptomer og plager i 3.trimester tenker jeg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ikke mye symptomer å skryte av her heller... Var litt småkvalm av og til i starten, men ikke mye, nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt (takk og lov=), lite ømhet i puppene og bare bittelitt stikninger nedi magen av og til- sjelden! Så man begynner jo å lure litt til tider, men satser på at alt er som d skal, hvis noe går galt sier jo kroppen nesten alltid ifra m en blødning / smerter! Så at d var liv i uke 8, på tidlig UL, og tenkte å få sjekka hjertelyden snart, hadde vært så deilig å høre lydene til den lille! Så lenge d ikke er blod i trusa tror jeg nok alt er i skjønneste orden m knøttet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå