Gå til innhold

Null sex-lyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er nå 5 mnd, og jeg har overhodet ikke lyst på sex.

Orker ikke, føler ammepuppene er i veien..er trøtt..har dårlig samvittighet for mannen min. Har bare ikke lyst.

Er jeg alene om dette?

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei:) det er ikke uten grunn at mange sliter med sexlivet når de blir foreldre. nattevåk, amming,hormoner og tynne slimhinner er ikke en sexbooster. ikke stress. ting går seg som regel til. når du føler deg klar kan du jo prøve deg fram?

Skrevet

Nei, du er ikke alene. Eier ikke Sex-lyst. Men det kommer nok etterhvert. Vi er maaaange som har det sånn!

Skrevet

..det er vel helst amming og trøtthet som er bøygen, kjenner meg igjen..

Hadde ikke lyst før sommeren kom, jeg. Da var småtten nesten året.

Skrevet

Godt å høre...føler meg så dum når sånne ting nevnes, og jeg overhodet ikke føler lyst..ikke tanken engang!

Liksom helt dødt i sex-området mitt i hjernen, tror jeg..hehe.

Skrevet

Mange som har det slik.

Vi har akkurat tatt opp sexlivet igjen, 8 mnd etter fødselen. Jeg har overhode ikke hatt lyst tidligere og var nesten redd jeg var blitt frigid, hehe, men smått om senn kommer lysten tilbake.

Men det er lurt å prate litt om det, da, slik at det ikke blir masse misforståelser og dumme tanker. Og kanskje kose litt?

Lykke til.

Skrevet

Vi snakkes om det, mannen min spøker halvironisk med det, men han syns det er trist..han har jo lyst. Men tar hensyn og maser overhodet ikke. Redd jeg aldri skal få lyst mer...prøver liksom å "få lyst" men går ikke...

Skrevet

Samme her, og her har heller ikke mannen tatt opp tema.

Men vi har det fint sammen for det og er veldig lykkelig sammen med den nye sjefen i huset.

Skrevet

Slenger meg på denne! Har heller ikke lyst. Er nå 4 mnd siden fødselen. Synes der er litt trist, åsså får jeg så dårlig samvittighet ovenfor samboer :(

Skrevet

Sånn har jeg det også..skrekkelig dårlig samvittighet, mennull lyst...prøver liksom åsi til meg selv jeg vil, men...vil ikke. Og jeg orker ikke ha sex uten åha lyst...

Skrevet

-...sommer, lyse netter, ferie..ammestopp...skal se det hjelper! :-)

Skrevet

Ikke alene...tar tid både psykisk og fysisk for mange, meg inkludert.

Og, noe annet å få lyst etter første baby, enn etter 3.

Store unger krever deg til langt på kveld, mindre krever deg med lekser...babyen med pupp og alt det der...sex...når da?

Må jo sove...først søvn...så sex når kreftene engang vender tilbake..tenker jeg! :-)

Skrevet

Hei, ikke mye lysten jeg heller. Men gjør det likevel. Må jo tenke på han litt. Hadde til og med sex bare noen dager etter fødsel for hans del.

Selvfølgelig ikke på vanlig måte . Gjør mye for at forholde skal være bra. Men har jo også en fantastisk grei mann da.

Skrevet

...joda, sex trenger ikke bety samleie...men, jeg klarer ikke noe annet heller.

Snill du..mener det. Viktig å ta vare på mannen.

Skrevet

1.5 år etter fødsel og fortsatt ikke lysten, så ikke føl deg alene:-(

Skrevet

Skriver under her jeg og...9 mnd siden fødsel og først nå kommer lysten tilbake..men den er VELDIG velkommen:-) Har ikke hatt sex enda men nå blir det ikke lenge til, hvis vi husker hvordan vi gjorde det:P

Skrevet

Straks 11 mnd siden fødselen, og lysten er fullstendig borte.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...