lenej :o) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hadde det i det minste blitt lagt fram som en seriøs greie, så.. men neeeiiii.. må jo bare le av hele opplegget...
LizzyG Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hehe... Er det en spøk??? Jeg som har trodd på det hver eneste gang jeg har sett den reklamen.
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 tjah... en stjerne KAN jo forsyne en hel planet med strøm. Teknologien er her, og i bruk flere steder i verden. Og Norge er et av foregangslandene innen videreutvikling av denne teknologien. Solcellepanel vettø
86frøken & lille krapyl Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Det som faktisk er litt interessant er at dette er teknisk mulig å bruke stjernekraft som energi. Vi mangler bare teknologien til å gjøre det. Å bombe jorda med gamma-stråler som de sa på "god morgen, norge" ville ført til en ekstrem overoppheting av jorda.. Gammastråler er det du kjenner hvis du holder hånda ved siden av ovnen og det blir varmt. For å kunne utnytte energien fra stjerner trenger man satelitter som sender stjerne-energien ned til jorda som mikrostråler, og det er denne presisjonen av teknologien som vi mangler. Blant annet japan har forsket på dette i ca 50 år og de påstår at teknologien man behøver for å få til dette ligger enda 50 år inn i fremtida. Det er altså ikke en så helt dum ide, men en ganske god aprilspøk at norske forskere har kommet frem til dette over natta og at man kan bruke parabolen til dette! Hihi.. Ler meg skakk!
Snupi27 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 jeg trodde på det jeg da, hehehe.. men når du nevner aprilspøk så kan det nok stemme. de reklamerte på god morgen norge at det skulle være GRATIS så det er nok litt lureri der ja. hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 trodde på det jeg.hahaha...er jeg dum ??? hahaha.. eneste jeg stussa litt på var at det var norge som fant det ut..hehhehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 så den på tv3 i stad. Ingen går på den. Og om noen hadde funnet på noe sånt så hadde det ihvertfall ikke vært en norsk oppfinnelse.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Jeg holdt på å le meg i hjæl da jeg så de i dag morges, men jeg lo enda mer av Mekonomens "bilbleiebøtte"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå