Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Nå tenker jeg på mor selv:) Følger det alltid feber med en urinveisinfeksjon? Hva er isåfall symptomene på at man har det??
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du får ikke nødvendig vis feber. Symptonene er at du må på do og tisse hele tiden og det svir forferdelig når du får ut de to dråpene.
Sivalur Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Har du symptomene som hun over beskriver, løp straks på butikken og kjøp tranebærjuice, hell innpå med tranebærjuice og vann. Er du heldig klarer du å stoppe det i tide. Hvis ikke må du til legen og få antibiotika.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har hatt det kronisk i 4 år, men aldri hatt feber. Symptomene er som en annen beskriver i tillegg til at man ofte føler seg varm i hele underlivet. Får du ikke tak i tranebærjuice/kapsler så prøv blåbærsaft. Ikke like bra, men bedre enn alt annet. Drikk MASSE (uansettt hva). Men dersom det ikke fører til at du føler deg bedre i løpet av en dag eller to så kom deg til lege. Det går sjelden over av seg selv hvis du først har fått det ordentlig.
pandabjørn Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 jeg har vært plaget med det mye opp igjennom årene husker des 04 at jeg hadde vært dårlig med oppkast i 2 døgn, og jeg kjente at det lukta rart av urinen min har aldri hatt vondt for å tisse!, men tenkte ikke særlig over det der og da...men reiste på legevakta for jeg ble bare mere og mere dårlig, og legen sjekket CRP og den var på 170! og jeg ble innlagt i 5 hele dager hadde en alvorlig UVI sa legen som kunne ha kommet opp til nyrene om jeg ikke hadde reist på legevakta.så det lønner seg å være tidlig ute hvis man har psymtomer på UVI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå