Gå til innhold

noen som har hatt urinveisinfeksjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg på mor selv:) Følger det alltid feber med en urinveisinfeksjon? Hva er isåfall symptomene på at man har det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke nødvendig vis feber. Symptonene er at du må på

do og tisse hele tiden og det svir forferdelig når du får ut de to dråpene.

Skrevet

Har du symptomene som hun over beskriver, løp straks på butikken og kjøp tranebærjuice, hell innpå med tranebærjuice og vann. Er du heldig klarer du å stoppe det i tide. Hvis ikke må du til legen og få antibiotika.

Skrevet

Jeg har hatt det kronisk i 4 år, men aldri hatt feber.

Symptomene er som en annen beskriver i tillegg til at man ofte føler seg varm i hele underlivet. Får du ikke tak i tranebærjuice/kapsler så prøv blåbærsaft. Ikke like bra, men bedre enn alt annet. Drikk MASSE (uansettt hva). Men dersom det ikke fører til at du føler deg bedre i løpet av en dag eller to så kom deg til lege. Det går sjelden over av seg selv hvis du først har fått det ordentlig.

Skrevet

jeg har vært plaget med det mye opp igjennom årene :(

husker des 04 at jeg hadde vært dårlig med oppkast i 2 døgn, og jeg kjente at det lukta rart av urinen min har aldri hatt vondt for å tisse!, men tenkte ikke særlig over det der og da...men reiste på legevakta for jeg ble bare mere og mere dårlig, og legen sjekket CRP og den var på 170! og jeg ble innlagt i 5 hele dager :( hadde en alvorlig UVI sa legen som kunne ha kommet opp til nyrene om jeg ikke hadde reist på legevakta.så det lønner seg å være tidlig ute hvis man har psymtomer på UVI :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...