Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Noen som har vært hos fame å blitt fotografert etter man har vært å fått gravid bilder.. mener man skulle få noe billigere eller hva det var..
Krokka og prinsessa Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du skulle fått gavekort da du var å tok gravid-bildene. Det gavekortet gjelder for fotografering, visnngstime og ett gratis lite bilde. Gavekortet mitt ble datert med "gyldig til 3 mnd etter 00.00.00(termindato)". Ettersom gravidbildene ble tatt i en kampanjeperiode som kun varte i 2007 regner jeg med at du skulle fått gavekort som varte til senest i mars? (dersom du hadde termin rundt nyttår eller tidligere?)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 de ringte her om dagen og sa jeg skulle fåforlenga det gavekorte(som jeg forresten ikke fikk) men siden de ringte meg ¨å laga time hos fame så trenger jeg vell ikke det gavekortet. men det er vell ikke noe lureri, så kommer vi dit ogsåkommer det mange kostandr i tillegg (som står med liten skrift )
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Vi var der i desember for å ta bilder av gullet som bare var 4 uker da. :-) Han bare gråt og skreik hele timen vi var der, så det ble ikke et eneste bra bilde...:-) Fikk en ny time som vi droppet. Man får et bittelite bilde, men det er visning av alle bildene som ble tatt med stemningsmusikk i bakgrunn og lysbildeshow. Stort press ¨på å kjøpe fler bilder og 10 ganger så dyrt som hos alle andre fotografer.
Krokka og prinsessa Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Neida, ikke noe med liten skrift. Men en føler kjøpepresset på visningen ja..... Står du imot det så koster det ingenting.
Love my kidz Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Angående det kjøpepresset.. jeg sa bare at det passet dårlig akkurat nå og det måtte vi komme tilbake til senere. Har ikke helt tenkt det da siden det er råttig dyrt der! Anbefaler mye mer å bruke knøtteklubben eller hva det heter på Studio G.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå