sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 var til fotsoneterapi nylig,og hun spurte meg om jeg er gravid!! mente at hun kjente det på livmoren. eller den kunne evt være VELDIG klar for befruktelse:D men hun trodde 99% at jeg er gravid;P har ikke tatt test. men har "følt" meg gravid på en måte... mensen er ca 3 dager forsinka. forrige mens var ikke som vanlig. lite blødning,og varte ikke så mange dager. så ringte jeg til en healer i går ang ryggen min. han "så" hva problemet mitt er..hadde ikke sagt noe til han. så spurte jeg om han kunne se om jeg er gravid. jeg sa at jeg venta mens. da lo han og sa at det ikke blir menstruasjon på meg nå, for jeg er garvid.. han hadde sett det med en gang han prata med meg,men han hadde ikke tenkt å si det til meg. creeepy!!!! er så spent nå.. skal ta en test i løpet av noen dager. hva tror dere da??
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 spennende er det ikke bare å ta en test da??
~Maja Mor~ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg tror så absolutt at du må teste. Vi ELSKER live-testing, så få tak i en test og fortell oss hvordan det gikk!!! Lykke til :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hadde løpt og kjøpt test, og tatt den NÅ jeg =)
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 hihihi:D har tenkt tanken,men elsker spenning;)) skal dusje,og kommer meg på butikken snarest:) blir jo sååå skuffa om den er negativ... takk!! trenger lykkeønskninger:))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Åååå spennende =) Masse masse lykke til =)
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 dytter hjelp meg da å holde denne sånn høvelig oppe...)
Sivalur Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Vi skal holde den oppe, se nå til å komme deg i dusjen og på butikken du..!
*tingeling* Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Oj så spennende, lykke til! Sitter spent å venter på svar etter du har testet
Sivalur Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Dytter litt jeg - nå må du vel snart ha fått tissa på den pinnen???
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 hehe:)) akkuratkommet hjem nå.. *springer på do og tisser*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Ååååååååååå *krysse fingre*
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. april 2008 ååååhhhååååå!!!! testen var NEGATIV jenter!!! uffameg,det var jo kjedelig... menne..leste på bruksanvisninga ETTERPÅ,og jeg har visst ikke gjort det helt rett...hm... stresset gitt:D mn skal ta en ny test om 2 dager,torsdag, på morgenen...
~Maja Mor~ Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Huff da, men vi heier på deg til torsdag også vi!! Lykke til :-)
Gjest mphs Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Vi får krysse fingrene for deg at den viser POSITIV på torsdagen da. Sender over litt babystøv til deg:o)
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2008 takker!! oppdatering torsdag-formiddag:)) *håperpåbabyimagen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå