Gå til innhold

gravid eller ikke...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

var til fotsoneterapi nylig,og hun spurte meg om jeg er gravid!! mente at hun kjente det på livmoren. eller den kunne evt være VELDIG klar for befruktelse:D men hun trodde 99% at jeg er gravid;P

 

har ikke tatt test. men har "følt" meg gravid på en måte...

 

mensen er ca 3 dager forsinka. forrige mens var ikke som vanlig. lite blødning,og varte ikke så mange dager.

 

så ringte jeg til en healer i går ang ryggen min. han "så" hva problemet mitt er..hadde ikke sagt noe til han.

så spurte jeg om han kunne se om jeg er gravid. jeg sa at jeg venta mens. da lo han og sa at det ikke blir menstruasjon på meg nå, for jeg er garvid.. han hadde sett det med en gang han prata med meg,men han hadde ikke tenkt å si det til meg.

 

creeepy!!!!

 

er så spent nå.. skal ta en test i løpet av noen dager.

 

hva tror dere da??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende :) er det ikke bare å ta en test da??

Skrevet

Jeg tror så absolutt at du må teste. Vi ELSKER live-testing, så få tak i en test og fortell oss hvordan det gikk!!!

 

Lykke til :-)

Skrevet

Hadde løpt og kjøpt test, og tatt den NÅ jeg =)

Skrevet

hihihi:D har tenkt tanken,men elsker spenning;))

 

skal dusje,og kommer meg på butikken snarest:)

 

 

 

blir jo sååå skuffa om den er negativ...

 

takk!! trenger lykkeønskninger:))

Skrevet

Åååå spennende =)

 

Masse masse lykke til =)

Skrevet

dytter

 

 

hjelp meg da å holde denne sånn høvelig oppe...;))

Skrevet

Vi skal holde den oppe, se nå til å komme deg i dusjen og på butikken du..! :)

Skrevet

Veldig spennende :D Krysser fingre og tær!

Skrevet

Oj så spennende, lykke til! Sitter spent å venter på svar etter du har testet :)

Skrevet

Ferdig i dusjen frøken tålmodig?

Skrevet

Dytter litt jeg - nå må du vel snart ha fått tissa på den pinnen???

Skrevet

hehe:))

akkuratkommet hjem nå..

 

*springer på do og tisser*

Skrevet

Ååååååååååå

 

*krysse fingre*

Skrevet

Så spennende;) er testen tatt;)?

Skrevet

ååååhhhååååå!!!!

 

testen var NEGATIV jenter!!! uffameg,det var jo kjedelig...

 

 

menne..leste på bruksanvisninga ETTERPÅ,og jeg har visst ikke gjort det helt rett...hm...

 

stresset gitt:D

 

 

mn skal ta en ny test om 2 dager,torsdag, på morgenen...

Skrevet

Huff da, men vi heier på deg til torsdag også vi!!

 

Lykke til :-)

Skrevet

Vi får krysse fingrene for deg at den viser POSITIV på torsdagen da.

Sender over litt babystøv til deg:o)

Skrevet

takker!! :)

 

 

oppdatering torsdag-formiddag:))

 

*håperpåbabyimagen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...