Gå til innhold

Lungebetennelse + høygravid = solkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja så var det min tur da...

Dette var ikke den beste oppladningen til noe fødsel. Jeg har hostet og pustet som en hval, og etter nesten 2 uker med veldig lite søvn ble jeg lagt inn med diagnosen lungebetennelse. Det var en befrielse at noen kunne hjelpe meg med antibiotika, hostesaft, ei god seng og søvn hele dagen. Det værste er helt klart pusten....jeg får helt panikk når jeg ikke får fullt lungene skikkelig. Under oppholdet ble jeg utredet for astma, noe det ikke var indikasjon for!

I går fikk vi hjelp av min mor. Hun passet lille bable gull som også har vært syk. Hun vasket alle gulvene her imens jeg lå på sofan og sov:)

Jeg har 2 uker igjen og nåde den som sier jeg må gå over....:) Føttene mine er store og hovne, føles som stokker. Kynnere kommer bare jeg tenker på de. Jeg er begynt å kaste opp igjen. ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er leiiiiiiii

Jeg vil bare bli meg igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkrem skal bare bli litt frisk først, hente inn litt overskudd og vips så er lille-solkrem på vei ut. Ingen overtid, bare litt oppfriskning :o))

Skrevet

ååååååååååååååå kjære vene deg!!!!!!

Dette er ikke artig! så flott at mammaen din kan stikke innom av og til! shitt altså, det der er ikke drømmen...

snart snart snart er det over!

god klem til deg fra meg!

Skrevet

Nå skal du ladde opp til sola kommer du =)

Hvis du ikke vil gå over får du prøve grøt med kanel på.Masse kanel....

Kos deg to uker til.Kommer til å gå så fort at.

Godt du fikk hjelp med pust og sykdom.Det verste jeg å veit er å ikke få puste.

Skrevet

Huff da og stakkars deg!

Godt du fikk medisin og omsorg og hjelp, både i heimen og på sykehus. Håper du kan ta det helt helt helt med rom frem til lillesolkrem kommer ploppende!

Stor klæm fra

Skrevet

Det blir mye klaging her nå, men jeg har nesten ikke gledet meg i disse 40 ukene..... det sliter på forholdet og samboer er lei han også.

Nå klarer jeg ikke å gjøre en dritt....blir andpusten bare av å tenke en tanke.

Oppi alt tenker jeg på de som er kronisk syke - år etter år -

Skal til jm i morgen - kan jeg be på mine knær om keisersnitt? eller er ikke det så lurt kanskje....

Skrevet

det er i grunnen ikke så lurt altså.... for det tar så mye lenger tid å komme seg etter et keisersnitt, og det kan komplisere amming og alt.... fødselen kommer til å gå så fint solkrem!!! DEt som bekymrer meg er at du burde jo fått sove hele tiden nå fremover. God bedring i alle fall!

Skrevet

du har rett - det er ikke den kortsete løsningen som er best! Det blir vel grøt og kanel:) alle de andre rådene som er, er utelukket! Kan ikke si det hverken frister med sex eller sterk mat eller noe....

Takk for lykkeønskningene:)

Skrevet

Håper håper håper at du blir fort frisk og at babyen kommer ut rett etter at du har kommet ordentlig i gang med oksygeninntak igjen.

Jeg har hatt et keisersnitt og to normale fødsler, ville helt klart valgt den vaginale varianten hvis du kan velge. Blir liksom så lite mobil etter snittet, dessuten skal man sys og greier akkurat da man helst vil nyte den nyfødte.

Skjønner at du er lei, men snart er du ferdig og har nok en deilig baby hos deg :-)

Skrevet

Oyysann. Skal si noen får kjørt seg!

Håper lillebabyen vil vente med å ville ut til du er på beina igjen!

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg, hold ut de siste ukene!!!

Oppmuntringsklem kommer herved :)

Skrevet

Oj, oj, oj, stakkars deg! Har altfor friskt i minne de siste ukene av svangerskapet - UTEN lungebetennelse, oppkast og hovne ben, så du har min fulle sympati.

Krysser fingrene for at lungene rekker å bli friske og fine før det store skal skje, for med god pust er det jo lettere å komme i mål.

God bedring og lykke til!

Skrevet

Sender deg en stooooor klem.Håper at du blir frisk kjapt og at fødselen snart er overstått.

Skrevet

Håper desse vekene går fort, sjå framover! dette går nok bra, pyton å lese om føtene dine, grøssar berre ved å tenke på korleis dette var... ;-(

Skrevet

GOD BEDRING!!!

Dette trengte du ikke nå........krysser fingre for at formen raskt bedrer seg med legens hjelp og at du får hvilt hvilt hvilt! Lykke til med spennende dager og uker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...