Gå til innhold

Er det flere som prater i søvne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt håpløs... Samboeren min har fått mye å le av opp igjenna tida...

* Sambo var nede på do i natt. Da han kom opp hadde jeg sotte meg opp i sengen og sett helt sjokkert ut,og sagt: HELT ALVORLIG, mann tisser ikke i bollen til fiskene!!!! Så la jeg meg ned å sov videre:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha. Nå fikk jeg meg en latter!! hihihi :)

Skrevet
:) :) :) Har mange fler episoda, men for det meste bare svada uten mening!!!
Skrevet

He he, kloke ord;-)

Jeg prater og ler visstnok mye i søvne jeg også ;-) En gang samboeren min kom og la seg (jeg hadde sovet et par timer allerede) sa jeg med sånn ekkel grisemannstemme: "Åååååå, kor deilig"....Flaut vet du....

For litt siden skulle sambo legge seg, og da begynte jeg å lete noe voldsomt i dynene. Sambo, litt usikker på om jeg sov eller ikke, sa forsiktig navnet mitt, hvorpå jeg sa: "Jeg har mistet egget mitt!" Jadda....

Skrevet

HEHEHE:) Påskeegget da??? eller.. HEHEHEEE!!! Ja, det er godt vi kan le avdet selv og:)

Skrevet

Hehehe. Har dere ikke flere på lager?? Elsker å høre sånne ting :D hihi

Skrevet

Uff, jeg er fæl å snakke i søvne :(

Dette skjedde for noen år siden, da jeg var sammen med en kar fra Oslo.

Drømte at jeg gikk barbent ute i gresset, og trakket på en narkoman sin sprøyte.

Husker at jeg satt meg opp i senga, så fortvilet under foten min og sendte kjæresten min en sms kl 05 om morningen....

"Jeg har tråkket på en narkoman sin sprøyte, nå har jeg nok fått hepattit. Skal ringe legen kl 08, sprøytespissen er forsvunnet inn i foten"

Tipp han ble fortvila da!!!!!!! Våknet opp av at han ringte meg som en gal, husket ikke helt hva han mente i begynnelsen men når jeg kom på det holdt jeg på å le meg ihjel :P

Jeg stjal dyna engang til en tidligere samboer av meg, midt på vinteren. Masse mius grader ute, og vi hadde vinduet åpent. Han våknet av at han var iiiiiskald og prøvde å få dyna si tilbake.

Han: "Kan jeg få dyna mi? Fryser sånn, og du har 2 stk nå....."

Jeg: "Har faen ikke noe dyne, er han mannen som har dyna di!!"

Han: "Hæ, hva mann??"

Jeg: "Han mannen som holder dyna di foran senga, herregud!!!!"

Så våknet jeg og ble driiiitflau, for jeg hadde drømt at Georg anker hansen sto foran senga vår med pikkolo klær å holdt dyna til samboer :P Svarte bare "ta den helvetes dyna da"... hehe.... Er en smule hissig i søvne :P

Jeg pleier å se helt våken ut når jeg snakker i søvne, så ikke alltid like lett å skjønne at jeg sover egentlig :P

Skrevet

haha! Morsomt

Jeg kommer ikke på noen artige gloser i farten, men jeg skravler visst noe helt sinnsykt i søvne. Noen ganger vekker jeg meg selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...