lilla jag Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 ikm om 4 dager.negativ cb dig og billigstrimmel.og jeg som følte meg så sikker denne gang.synes vi har prøvd så lenge.blir så inderlig lei meg og frustrert! den er jo bare 51% sikker 4 dager før,da.er det noen som først har testa neg,og pos noen dager etter?er det litt håp for meg allikevel?
så gla' Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hei! Synes ikke du skal ta sånn på veg ennå. Det er jo 4 dager til ikm. Veldig mange som ikke tester positivt før ikm, selv ikke med cb digital. Jeg er en av dem. Noen går faktisk over ikm før de tester positivt. Krysser fingrene for at testen blir positiv når du kommer til ikm. Så lenge det er 4 dager igjen til ikm, og så lenge tanta holder seg vekke, er det absolutt håp :-)
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 tusen takk for oppmuntring!vet jeg tar sorgene litt på forskudd,men ble bare så veldig skuffa!er så brutal den derre digitale:)ble så rart,for jeg var nesten helt sikker på at den skulle bli positiv,også står det ikke gravid.argh! må prøve å tenke litt positivt:)
så gla' Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ja, vet akkurat hvordan det er. Skuffelsen og nedturen blir like stor hver gang, om ikke større for hver gang. Men, vi får i hvert fall prøve å holde motet oppe til ikm, eller event. tantebesøk. Hvordan er det med symptomene da?
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 ja,det er jo ikke stort annet enn kan gjøre. eneste jeg kjenner er litt ømme pupper og småstikking og "verking"nederst i magen på begge sider.så det kan jo like godt være tanta som er på vei,det.merker ingen forskjell nå fra de andre pp`ene,så prøver å slå meg til ro med at tanta kommer,for da blir jeg kanskje ikke like skuffa. må bare takke deg igjen for trøst:)
så gla' Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Bare koselig å kunne få trøste og oppmuntre litt. Det er jo det som er så flott med bim :-)) Blir spennende mot ikm nå da. Masse lykke til!
kei80 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Hei Hege Jeg fikk negativt på CB digetal helt frem til 5 uke nesten,sist jeg var gravid!..Masse lykke til
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Har hørt at den digitale er mindre følsom enn vanlige tester....
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 nå fikk dere oppmuntra meg litt.ser litt lysere på det nå.da er det jo håp for oss ennå.takk for lykkeønskninger!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Hei! Nå har jeg ikke lest alle svarene under men du kan produsere lite/sein HCG i kroppen. Så du kan jo bare teste igjen om noen dager om TR uteblir. Tester du fortsatt negativt da, så reis til legen for å ta en blodprøve! Er ikke på alle en graviditetstest slår ut på! Tvi tvi!
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 takk,takk.men med tulla,var qr-testen så positiv som han kunne få blitt.men hvis jeg ikke husker feil,så var det noen dager etter ikm.tror ikke jeg produserer hcg seint.var iallefall ikke sånn første gang. blir litt smårar av å gå sånn å lure mnd etter mnd:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Men det kan jo å være forskjellig fra svangerskap til svangerskap;o)
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 ok.det var jeg ikke klar over:)og jeg vet også noen sier man produserer mindre hcg hvis man venter gutt.vet ikke om det er noe i det,da.
Lindus85 Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Skjønner veldig godt at du ble skuffa, men min erfaring md billigstrimlene er at de slår ut veldig forskjellig... Jeg testet pos i går med CB på IKM dagen, men neg på billigstrimlene og den var veldig svaaaaaaaaak pos i dag! Men fikk svak strek på billigstrimlene forrige onsdag?? Forstå den den som kan... Syntes de ofte er litt uklare... Den digitale til CB er mindre sensitiv, sist jeg var gravid slo den ut neg og vanlig CB pos... Den digitale slår nemlig ut på 50 enheter HCG og den vanlige CB slår ut på 25 enheter HCG...
lilla jag Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 ok.nå ble jeg enda mer opptimist!tok også en billigstrimmel akkurat nå (jeg vet,desperat:),og fikk en skyggestrek.men det trenger ikke bety noe som helst da.skal teste igjen i marra.og kanskje jeg skal prøve en vanlig cb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå