**Ma** Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det noen som har gått hos akupunktør for å modne i Nøtterøy/ Tønsberg området, og har noen å anbefale?
nr 2 i magen✩♥☆ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har tatt modningsakupunktur på "Meg og magen" i Tønsberg, hos jordmor Tove Nordahl. Koster 300 pr gang. Skal ha siste time nå på fredag så får vi se om det hjelper;)
nr 2 i magen✩♥☆ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jordmor ville at jeg skulle ta en gang i uken fra uke 37. Har nå vært der to ganger og har forhåpentligvis siste time nå på fredag. Skal da ta en undersøkelse får å se an modning...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jentene hos Jordmornåla på Gressbanene er flinke, fikk både modningsakupunktur og fødselsforberdende samtaler!! Fødte i uke 38+6 www.jordmornaala.no
fusion Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg har også vært på gressbanen og fått akupunktur for kvalme. Har tenkt meg dit for å få modningsakupunktur:)
**Ma** Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar tror kanskje jeg prøver dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå