Gå til innhold

Har et tips ang. fuktutslett under haka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa blir alltid så inmarri rød under haka(der hvor det er lite luft og mye hudfolder;) ) spesielt når det er varmt og hun da svetter litt ekstra!

Jeg tok på litt zink salve og det ble bedre over natten!!!!!!!!!! Anbefales HVIS man ikke har no sopp problemer da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe baby-pudder?

Jeg pudrer alltid bena til lillegutt, for han er alltid så klam på dem. Funker kjempefint - og du slipper klissete kremer.

Skrevet

har jeg ikke prøvd, men zinksalve er jo ikke klissete da? ikke slik jeg har oppfattet det!

Snuppa hadde no blemmer under armen når hun var 1 uke gammel og fikk beskjed om å bruke pudder under der..men det bare klumper seg og blir ikke bedre! derfor brukte jeg ikke noe pudder nå!

Skrevet

Pudder er fint til mye, men akkurat til foldene under halsen sa HS at det ikke var så lurt, hvis man ikke klarte å holde mengden til et miniimumsnivå. For pudderet klumper seg, og vil da ligge og irritere, i verste fall lage små rifter. På apoteket selger de en Aderma stift med bl.a. zink i. Veldig enkelt å ta på (syns jeg hvertfall) , og det hadde umiddelbar effekt:)

Skrevet

Potetmel funker også som bare juling ;) trekker fukta til seg og såret blir helt fint etter bare ei lita stund

Skrevet

Vi bruker også zink under haka og på halsen til gullet. Må bare passe på å smøre veldig tynt lag, så det ikke klumper seg etterhvert. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...