Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 De 100 første i hver Babyshop butikk får gratis refil til Angelcare bleiebøtta si - man må bare ta med en "gratis-kupong" som står i Aftenposten! Penger å spare:)
Mitt vakre trekløver Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 JA:))) Aprilsnarr!....hehe..... Klarte ikke dy meg - vet hvor glad folk er i gratis-stæsj (inkl meg selv) Sorry! Thihi....... lov å prøve seg:) Sånn.... da trenger jeg ikke være anonym kanskje:)
prins 07, prins 10 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Ha ha, typen jobber i byen og får aftenposten på jobben, sendte han avgårde... hehehe.
Mitt vakre trekløver Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Så artig da:))) Da klarte jeg å smålure en i dag da i hvertfall:) Thihi....*må humre litt nå ja* Det var jo en litt snill spøk da - kunne jo vært verre!?
prins 07, prins 10 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Synes det var en utrolig morsom spøk jeg! Enda bedre hvis halve dib hadde dukket opp på babyshop og krevd gratis refill til bleiebøtta!! Ler så jeg griner:)))
Mitt vakre trekløver Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Ja skulle jobba mer med den spøken og turt å dratt den enda lenger:) Husker jo at folk ble helt gale når de leste om at de kunne få gratis bleiebøtte.... jeg dro også å hentet den:) hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå