Gå til innhold

JIPPI! Jeg er gravid igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aprilsnarr!

Kan jo prøve å lure dere da. Hittill har alle mine forsøk på å lure folk blitt stoppet av skepsis!

Trenger å bygge opp stoltheten min igjen, hehe, har blitt lurt i dag ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, Maja Mor :-D

Den spøken tok jeg faktisk med en gang ;o)

Skrevet

NEI! Kunne du ikke bare late som da Alba, hehe...Jeg henger skikkelig med hodet her etter å ha blitt lurt i dag.

Skrevet

hehehehe den der trodde jeg ikke på litt engang =)

Skrevet

hehe.. tok den akkurat på sambo :)

Han ble helt satt ut..

Skrevet

Joda, skal late som, jeg....

GRATULERER med ny baby i magen!!

;o)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Ikke litt engang?

Skrevet

Hahaha.. Etter hva du fortalte meg sist så, nei.. Ikke sjans i havet at jeg skulle gå på den ;)

Skrevet

Trine da. Kunne jeg ikke lure deg engang, hehe.

Skrevet

Hehe.. .Ropte på deg her inne her om dagen. Men tror du hadde logget deg av. Lurte på hvordan det gikk med deg og lille serru ;)

Skrevet

Hehe, du må rope høyt hvis jeg skal høre deg!

Har nå avvent han fra å spise om natten. Men han våkner mye fremdeles, er så trøtt!! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å sove om natten. Eksemen kommer og går og slik vil det være.

Koser meg nok litt mer nå. Han blir jo større og han virker roligere og mer tilfreds nå. Men må få orden på den søvnen altså!

Du da?

Skrevet

Godt å høre at det har blitt noe bedre iallefall... Selv om det ikke er helt "optimalt" enda om man kan kalle det det.

Så bra at han blir litt roligere, de vokser jo så innmari fort!

Joda, jeg sitter jo her med beinet i gips.. Var og tok stingene og byttet gips i går. Fikk beskjed om at jeg ikke kommer tilbake på jobb før i slutten av mai, første del av juni i værste fall :(

Skulle egentlig begynne å jobbe på mandag, og merker litt at jeg trenger det nå, selv om det er godt å være hjemme. Halvor er høyt og lavt, går noen skritt alene og sier "hei, pappa og pus" mamma sier han bare når han er skikkelig sint. Hehe.. Luringen min altså! Se tråden som ligger litt lenger ned på siden her.

Skrevet

jeg ble jaggu lurt!!

skulle skrive gratulerer!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...