Gå til innhold

Dette må jo være www.seher.no sin aprilspøk :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahah ja det der vil jeg se.=)

*ler*

Skrevet

Hehe, jepp det er det... De sa det på P4...

Skrevet

Hohoho.... "ingenting overrasker meg lenger fra den kanten" sier de hoffansatte. Det hadde vært ufattelig kult om de hadde uttalt noe sånt i virkeligheten! Var ganske bra den der da, den er jo faktisk på grensen til å være troverdig.

Skrevet

Hehe... Den spøken var var jo så tydelig at det ikke var morsomt engang.

Skrevet

Beklager å måtte "skuffe" dere, men dette er faktisk tilfelle. Jeg har jobbet (sluttet på grunn av studier) som produksjonsmedarbeider i HC og kan bekrefte dette. Men ganske genialt at folk tror det er en aprilsspøk, for det gjør det enklere for prinsessen. Dette var nok et velgjennomtenkt PR stunt=) P4 er ikke de eneste som har sagt at dette er en spøk, men har måtte gått ut og avkreftet det siden både hoffet og produksjonen har tatt kontakt og sagt at det faktisk er tilfelle.

Skrevet

Du spøker du også nå, skjønner jeg;o)

Skrevet

hehe...ingenting overrasker meg lengre fra den kanten....

Skrevet

Først tenkte jeg at det forundrer meg ikke, hun tar jo helt av. Ikke rart folk mister respekten for kongehuset hvis hun blir med i HC. Så kom jeg på at det er 1. april i dag. Og typisk for aprilspøker er at det er spørsmål, "ring og ta kontakt" e.l. for å måle responsen. Nå vet jeg nesten ikke hva jeg skal tro. Håper dette er en spøk, noe annet ville vært for dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...