Gå til innhold

pergo og vektøkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med pergo igjen etter pause fra januar. Begynte på søndag og vekta er allerede økt med halvannen kilo! Fatter ikke at det er mulig. Er vel mye vann da, men uansett deprimerende. Har nå lagt på meg åtte kilo etter flere pergo-kurer og MA-er de siste årene og hadde heller trengt å gå ned noen kilo fra utgangspunktet. Har regelmessig mens av meg selv, pergo kludrer det egentlig bare til. Men så er det jo det med at kanskje øker sjansene da.... (er 44). Har noen gode råd for å holde vekt under kontroll til tross for pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen - etter 4 sykluser på rad med pergo ble det nok for meg. Kroppen kom totalt ut av takt, med ødem/vekt økning og ubehag osv. Nå hører jeg til privat klinikk fordi jeg er enslig/heterofil og trenger donorsæd. Klinikken anbefalte istede sprøyte som stimulering. I mitt tilfelle, mer behagelig å sette sprøyte med moderat dose på dag 7,8 og 9 (Gonal F). Det finnes flere merker med samme effekt - hva med å spørre legen din om alternativer (?)

Skrevet

Hei.

Jeg har gått på 3 pergokurer og skal på min 4 kur nå på torsdag. Jeg fikk vektøkning av pergo, ikke noe særlig nei. Det er over et år siden prøvinga begynte og derfor vil jeg prøve hormoner uansett hva det vil koste.

Tvi tvi!!!!!

Skrevet

Takk for tips. Skal høre med gyn. Er i samme situasjon som deg "fruktbar. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...